Nissan Posted October 16, 2015 Report Posted October 16, 2015 En waarom dan precies? TLaD en TBoGT waren slechts verhaal DLC met exact dezelfde basegame Een slechte port maakt geen slecht spel. Quote
nathan123 Posted December 11, 2015 Report Posted December 11, 2015 mee eens op de xbox vond ik gta IV ook al slecht de graphics en weinig wapenkeuze Quote
Bassieboy35 Posted December 13, 2015 Report Posted December 13, 2015 Mijn keuze gaat naar GTA III. Die keuze heeft enigszins wel wat argumentatie nodig. Namelijk als ik kijk naar de GTA's die ik heb gespeeld, dat zijn eigenlijk alle behalve de Top Down en GTA LCS. GTA III is toch wel een game die ik vrij taai vond. Er wordt vaak gezegd dat GTA IV nogal grauw was, maar dat merkte ik meer bij III wat meer. Ook vond ik de verhaallijn wat langzamer op gang komen. Dat er een protagonist is die niet praat maakte het nou ook weer niet echt bepaald leuker op. Daarnaast vond ik het misschien ook wel de moeilijkste GTA die er is geweest, want ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld. Bepaalde missies kwam ik gewoon niet doorheen. Quote
PrioX Posted September 5, 2018 Report Posted September 5, 2018 ''Slechtste'' vind ik geen passend woord, want alle GTA's hebben plus- en minpunten. Er zijn wel GTA's die mij minder interesseren en dat zijn dan voornamelijk de Classics omdat ik me niet echt kan inleven in de werelden. Quote
JasonStatham Posted September 5, 2018 Report Posted September 5, 2018 (edited) Ik heb diepgaande problemen met GTA IV, maar ik wil het niet de slechtste GTA noemen, want gemeten op de zoveel dingen die een game goed/slecht maken, kan ik IV gewoon geen slecht spel noemen. Ook niet in relatieve zin gemeten tegen andere GTA's. Laat ik het zo zeggen: Van alle GTA's heb ik het minste liefde voor IV en Niko Bellic de rondlopende paradox. Edited September 5, 2018 by FrankyFourFingers Quote
Recommended Posts