Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

Jongens, zonder dollen, wat is deze grap wat betreft James Kidd? Het is toch overduidelijk een vrouw, waarom refereren de anderen naar haar als 'him' en 'lad'. Word ik hier in de maling genomen of wat?

Ik weet niet of je deze missie al hebt gehad,

maar daarin gaat ze de bewakers afleiden en kom je erachter dat het een vrouw is. ;)

Ik heb die gisteren nog gespeeld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je deze missie al hebt gehad,

maar daarin gaat ze de bewakers afleiden en kom je erachter dat het een vrouw is. knipoog.gif

Ik heb die gisteren nog gespeeld. puh2.gif

fp.gif

Iedereen hoort en ziet toch vanaf het begin al dat dat een chick is en geen dude. Als het niet haar stem en uiterlijk is die het verraad, dan is het haar mimiek wel.

In welke seq. gebeurt dat?

edit; had jij het allang door?

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Het is de eerste missie in Kingston, ik weet alleen niet welke sequence het is. Ik denk dat het sequence 5 is, niet zeker though. puh2.gif

Ik heb gister dat stukje gehad, vond de droge reactie van Edward wel echt geweldig. Sowieso vind ik Mary Read een geweldige personage, zelden kom je sterke vrouwelijke karakters tegen in games. Dat ze zich voordat als een hij geeft maar weer aan hoever sommige sterke vrouwen uit de tijd zouden gaan.

Op dit moment ben ik bij seq6, ben blij dat Zwartbaart een grotere rol begint te spelen, lijkt mij ook een interessante karakter.

Ben zeer positief om deze AC, wat vond jij ervan nu je er klaar mee bent? En dan vooral in perspectief tot de delen ervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is naast de taverne, dus zijn het niet gewoon in mekaar gemepte zeelui? emo.gif

Haha ja vast wel, maar het levert wel een leuk beeld en lijkt wel een beetje alsof ze een ritueel ofzo aan het doen zijn puh2.gif

Toch? emo.gifschater.gif

Even wat anders, weet iemand een snelle manier om metaal te verkrijgen. Ik heb heel veel geld, maar heel weinig metaal en die Jackdaw van mij is een beetje zwak merk ik met de laatste paar herinneringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik zou je gewoon aanraden om na Sequentie 4 de verhaallijn te laten voor wat het is en eerst heel de map te verkennen en de Locaties te voltooien. Via de plantages kun je dan zo wat extra Metaal gaan halen en af en toe eens wat schepen overnemen onderweg. Enkele schepen (Brig & Frigate) hebben ±200 Metaal aan boord en zijn op zich niet zo moeilijk. Locaties voltooien en focussen op je schip en dan pas de verhaallijn doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik vond deze AC dus best wel goed en eigenlijk de beste die ik heb mogen spelen sinds II. Nou zat ik erover te denken om Rogue aan te schaffen, nu dat ook zo een piraten game is. Kan iemand vertellen of dat deel mij waarschijnlijk dan ook zal bevallen of is het misschien een iets minder goed spel? Of misschien is het wel een beter spel dan Black Flag? Ik vraag er hier even naar, aangezien ik van Rogue geen topic heb kunnen vinden.

Unity ben ik sowieso niet van plan om te kopen, want Syndicate vond ik niet meer dan oké..

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, zelf vond ik Rogue minder dan Black Flag, maar het is zeker wel een goede game om spelen. De jachtuitdagingen vond ik hels, maar verder een zeer leuke game om spelen. Maar in welke mate je met deze aanbeveling iets bent is maar een vraag, aangezien ik zowel Unity als Syndicate met veel plezier heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hetgeen wat me lekker bezighield met Black Flag was alles wat het piraat zijn naar voren bracht. Eigenlijk was alles waarin Black Flag afstapte van het traditionele AC gebeuren, een behoorlijk welkome stap. Het was gewoon heerlijk om met je schip over het water te varen en al geplaagd door jagers zo een zeefort neer te halen en vervolgens met een pistool de commandant door het hoofd te knallen om vervolgens het piratenvlag te hijsen smile2.gif Zo voelde ik me echt helemaal top als ik een van de legendarische schepen deed zinken. Alles wat te maken heeft met piraat zijn vond ik gewoon erg leuk, zo ook in de verhaallijn. Die assassins en templars konden me eigenlijk echt weinig schelen en ik vond het schijtirritant als Edward weer zo graag verder wou zoeken naar dat observatorium. Leuk om te zien hoe die obsessie een onderdeel was van zijn karakterontwikkeling gedurende de jaren, maar ik vond het gewoon toffer om met Zwartbaart en een van de andere piraten rond te kloten.

In wat voor opzicht vond jij Rogue minder dan Black Flag en waar verschillen deze games in?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...