Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

Ik mag 'm lenen van een vriend. Komt dus donderdagavond m'n Xbox in en maar een keer zien of deze AC de moeite is :puh:

Heb 'm vandaag gekregen, morgen start ik waarschijnlijk met de verhaallijn. Iemand een idee hoeveel uren je hiermee zoet bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag 'm lenen van een vriend. Komt dus donderdagavond m'n Xbox in en maar een keer zien of deze AC de moeite is :puh:

Heb 'm vandaag gekregen, morgen start ik waarschijnlijk met de verhaallijn. Iemand een idee hoeveel uren je hiermee zoet bent?

Ik heb nu ongeveer 10/15 uur gespeeld en ben nu pas op de 20%, dus... dat duurt nog wel even en de missies worden steeds moeilijker. Maar een goede en spannende verhaallijn! :tu:

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dan zal ik even moeten vragen of ik hem tot eind juni kan lenen :7 Zonder gekheid: heeft iemand hem al uitgespeeld en wil die even melden hoeveel uren die er voor nodig had? Alvast bedankt :)

Ben er gisteren toch mee begonnen maar heb niet echt lang gespeeld. De omgeving ziet er wel al mooi uit, moet ik zeggen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is het slim om hem nu nog niet te kopen, en een jaartje te wachten om hem op de PS4 de spelen?

Hangt helemaal van jezelf af. Heb je zin om de game nu te spelen, dan ga je hem halen, kan je wachten, dan haal je hem pas binnen een jaar. Zoals de anderen al zeiden: aan het verhaal zelf verandert niets..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...