Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

Ps3 is mooi, Maar de Ps4 versie is niet ietsjes beter als het op graphics aankomt.

qua Gameplay is er bijna geen verschil. Alleen de touchpad die voor je kaart gebruikt kan worden. En wat minder pop-in en framerate loss.

Maar desalniettemin is het de beste Assassins creed tot op heden.

III was mooi, maar qua verhaal kon het mij niet zo grijpen, Heb niet echt iets met de Amerikaanse geschiedenis. En qua Gameplay was III ook wel goed, maar het liet soms niet zo soepel als in IV, Zeker de gevechten op zee, Perfect uitgewerkt hier.

Nu maar wachten op een AC:V, Het oude Japan misschien? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb ac 1 uitgespeeld en met deel 2 ben ik bezig.

maakt het nog uit voor de verhaalijn als ik ac 4 zo halen om te spelen of moet ik de andere delen nog eerst kopen om verder in het verhaal te komen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet echt. Alleen het achtergrondverhaal van de Animus zou wat makkelijker te begrijpen zijn als je vorige delen hebt gespeeld over Desmond. Het hoofdverhaal is nieuw, met nieuwe personages etc. Er zijn wel banden met de hoofdpersoon en de personages in het vorige AC-deel, maar daar merk je niks van in het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja, dat is echt wel onhandig. Ik heb ze nu allemaal. Eerst een sector helemaal verzamelen, dan weer wat anders gaan doen. Paar dagen mee bezig geweest. Nu enkel nog de hoofdmissies 100% maken en de laatste schatkaart verkrijgen uit Kenway's Fleet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...