Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

Ik had de gameplay gezien. Zag er geweldig uit :tu:. Ook erg cool dat je zo'n duikersklok kunt gebruiken, en dat je door onder water te gaan bij geheime plaatsen kunt komen. Dit is mijn eerste spel bij mijn nieuwe PS4 :D

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe gamescom trailer. Het enige wat me opviel was dat Edward een ander outfit aan kan trekken. En dat er een rare gast met harnas rond loopt, kom op het zijn piraten niet de middeleeuwen. wat doet die gast daar?
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral de kracht vind van Assassins Creed is de verleden tijd, een prachtige sfeer geven. Een GTA in de middeleeuwen, zo voelt het voor mij. Persoonlijk boeit me het animus gedoe met Desmond mij helemaal niks.

De game mist wel wat vernieuwing, omdat ze vrij snel met het volgende deel alweer komen. Aan de andere kant blijft de sfeer steeds uniek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond juist door Desmond altijd dat wat ik deed nog een (hoger) doel had en het was om iets te bereiken. En ook bij mij heeft de historie in de games een zekere charme mee gebracht. Maar ik vind juist dat er best veel vernieuwing in de AC serie, elk jaar een nieuw goed verhaal, nieuwe stad en omgeving ennieuwe gameplay elementen. Ik had nooit gedacht bij ACI dat we een paar games verder met piraten over de zeeën konden gaan varen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral de kracht vind van Assassins Creed is de verleden tijd, een prachtige sfeer geven. Een GTA in de middeleeuwen, zo voelt het voor mij. Persoonlijk boeit me het animus gedoe met Desmond mij helemaal niks.

De game mist wel wat vernieuwing, omdat ze vrij snel met het volgende deel alweer komen. Aan de andere kant blijft de sfeer steeds uniek.

Daarnaast is het spel te arcade achtig, repetief en te overdreven. Veel te makkelijk, slecht uitgewerkt en compleet geamerikaniseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral de kracht vind van Assassins Creed is de verleden tijd, een prachtige sfeer geven. Een GTA in de middeleeuwen, zo voelt het voor mij. Persoonlijk boeit me het animus gedoe met Desmond mij helemaal niks.

De game mist wel wat vernieuwing, omdat ze vrij snel met het volgende deel alweer komen. Aan de andere kant blijft de sfeer steeds uniek.

Daarnaast is het spel te arcade achtig, repetief en te overdreven. Veel te makkelijk, slecht uitgewerkt en compleet geamerikaniseerd.

AC 3 was geamerikaniseerd, klopt.

Over de andere delen ben ik het niet met je eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral de kracht vind van Assassins Creed is de verleden tijd, een prachtige sfeer geven. Een GTA in de middeleeuwen, zo voelt het voor mij. Persoonlijk boeit me het animus gedoe met Desmond mij helemaal niks.

De game mist wel wat vernieuwing, omdat ze vrij snel met het volgende deel alweer komen. Aan de andere kant blijft de sfeer steeds uniek.

Daarnaast is het spel te arcade achtig, repetief en te overdreven. Veel te makkelijk, slecht uitgewerkt en compleet geamerikaniseerd.

De game was altijd al arcade, de serie was vanaf deel 1 al repetief en heel erg makkelijk. Wat je precies onder ''slecht uitgewerkt'' verstaat begrijp ik niet helemaal, ''Amerikanisering'' lijkt me een logisch gevolg van een game die zich afspeelt tijdens de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk een echt fictief verhaal. Het heeft ook fundamentele non-fictie erin zitten wat het een leuke sfeer geeft. Dat is Assassins Creed. Persoonlijk hadden dingen zoals de strijd om "the apple" en al gedachtestukjes er niet in gehoeven. Maar een strijd tussen 2 kanten (Templars & Assassins) en hun ideologie vind ik erg leuk verzonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...