Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

Aziatische cultuur heeft me nooit echt aangesproken hoor. De oudheid/middeleeuwen daarentegen :D.

En totdat AC2 er was interesseerde de renaissance me ook geen fluit, maar het is toch wel leuk dat als je AC2 gespeeld hebt en je gaat daadwerkelijk naar italië --> firenze etc, dat je herkenbare dingen ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

Hoe mooi die Aziatische cultuur en historie ook is denk ik dat de kinderen (grootste gedeelte kinderen die "coole" series zoals AC en CoD) spelen het helaas geen reet interessert wat er buien hun eigen westerse wereld gebeurt is, en dat ubisoft het daarom niet doet.

Dit.

Een setting die ik ook zie zitten is de maya's. <3 Of Azteken.

Maar daarvoor zal wel gelden wat Pwned. zei.

Link to comment
Delen op andere websites

De zuidpool? serieus? Dan zou ik liever een ruimte assassin worden ofzo. Nee grapje ik snap wat je bedoelt. Maar ze moeten dan nog wel eerst 20 AC games maken voordat ze naar de "zuidpool" zouden gaan en de inspiratie op is. Naja in ieder geval hebben ze nu voor die piraten gekozen en wat daarna komt zien we dan wel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Eigenlijk is mijn mening verdeeld, de 40% naval, lijken me niets, of spreken me niet aan, dat deden ze in ACIII toch ook niet.

De andere 60% Die zich op het land afspeelt, zal ik mij denk ik meer vermaken dan de gehele ACIII game.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, op den duur hebben ze geen ideeën meer als ze jaarlijks AC uitbrengen.

Assassin Creed VIII: Green Flag. Een groep buitenaardse aliens doden de goedhartige koning en de leider van de aliens

wil dus de troon overnemen en moeten ze hem tot koning kronen of iedereen gaat dood.

Geen keus dus de alien wordt koning. Er is maar 1 iemand die de koning dood kan maken: Assassin Creed. Naam weet ik niet, vast zo een 7 generaties verder.

Aangezien volgens velen dat aliens zeer intelligent ontwikkeld zijn, maakt dat extra moeilijk om de alienkoning dood te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond jouw post niet interessant om te lezen Blue, je beargumenteerd je stelling nergens. Waarom zouden ze overigens ieder jaar een nieuwe setting moeten hebben (er van uitgaande dat je dat bedoelt met ''ideeën'')? Dat hebben ze met de Ezio-trilogy ook niet gedaan en dat waren prima games, naar mijn weten. Bovendien kan ik zo wel een paar gave settings bedenken, denk bijvoorbeeld aan het feodale Japan, de Russische Soviet-Revolutie, de Chinese oudheid, de Grieks-Romeinse oudheid, de Amerikaanse burgeroorlog, etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond jouw post niet interessant om te lezen Blue, je beargumenteerd je stelling nergens. Waarom zouden ze overigens ieder jaar een nieuwe setting moeten hebben (er van uitgaande dat je dat bedoelt met ''ideeën'')? Dat hebben ze met de Ezio-trilogy ook niet gedaan en dat waren prima games, naar mijn weten. Bovendien kan ik zo wel een paar gave settings bedenken, denk bijvoorbeeld aan het feodale Japan, de Russische Soviet-Revolutie, de Chinese oudheid, de Grieks-Romeinse oudheid, de Amerikaanse burgeroorlog, etc..

-Het oosten gaat niet gebeuren, hebben ze zelf gezegd.

-Sovjet, lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien dit vrij recent is, en ze zeiden ook geen oorlogs-setting te willen.

-Amerikaanse burgeroorlog, zou vrij imbeciel zijn, aangezien we amerika nu toch wel gehad hebben.

-De oudheid spreekt me heel erg aan, maar het zal de verwende kindjes van 9 jaar niet interesseren, en dat is dan ook waarom ik dit niet zie gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom valt iedereen toch steeds terug op "die verwende kindjes", als Ubisoft een goed idee heeft dat volgens hun verkoopt zullen ze het echt wel doen. Ik denk niet dat ze een AC in de oudheid zullen maken, hoe leuk ik het ook zou vinden om Caesar te vermoorden. Maar aangezien AC4 toch echt in de tijd van de piraterij zal plaats vinden, wat ik ook een top setting vind, snap ik deze speculaties niet echt. Maar ja, over AC4: de collecter's editions (met al hun namen) zijn ook bekend: kan ze o.a. hier vinden http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin's_Creed_IV:_Black_Flag , ook handige site voor als je iets wil weten over AC games.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...