Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

Ik ben erachter gekomen dat er alweer 2 nieuwe gameplay trailers zijn uitgekomen (was het zelf ook helemaal vergeten). Een van de E3 en de ander van daarna over naval combat:

en
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

Had op gebied van het grafische gedeelte toch wat meer verwacht sinds ze nu over de next-gen consoles beschikken. Eerlijk gezegd zien alle AC games er hetzelfde uit sinds AC: II wat ook wel begint te vervelen, net zoals CoD, daar mogen ze ook hun engine eens upgraden. Maar bon, Ik vond de naval missions in de vorige franchise het leukste uit het hele spel dus ik kijk wel uit naar deze. Ik vraag me ook af hoe ze het gaan oplossen ivm de verhaallijn in het heden, want met Desmond gaat het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Had op gebied van het grafische gedeelte toch wat meer verwacht sinds ze nu over de next-gen consoles beschikken. Eerlijk gezegd zien alle AC games er hetzelfde uit sinds AC: II wat ook wel begint te vervelen, net zoals CoD, daar mogen ze ook hun engine eens upgraden. Maar bon, Ik vond de naval missions in de vorige franchise het leukste uit het hele spel dus ik kijk wel uit naar deze. Ik vraag me ook af hoe ze het gaan oplossen ivm de verhaallijn in het heden, want met Desmond gaat het niet meer.

Je moet eens op 1080p en dan full screen kijken, er zit wel wat verschil in tussen 3 en 4 hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Er mag van mij toch wat meer stukken open zee in zitten. Zo te zien kan je van het ene eiland naar het andere in nog geen minuut. Enerzijds wel logisch omdat je niet eeuwig wilt varen om ergens te komen maar ik krijg toch niet de impressie van een groot stuk oceaan, want je ziet altijd wel iets aan de horizon.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat er hier en daar stukjes weg zijn. Dus volgens mij is er in de uiteindelijke game wel veel open zee.

Voor de rest kan ik echt niet wachten, kijk zelfs meer naar dit uit dan naar GTA V. :D

Linksboven is trouwens een heel stuk open zee.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit erg te wachten op deze game, ik wil een piraat zijn!! Wordt niet gelijk weg geblazen van de graphics maar toch. Vraag me ook wel een beetje af hoe groot de zee is. En ik hoop dat je je schip groter kan maken met een extra mast en nog een dek erop, vindt de jackdaw er nu een beetje raar uit zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ben wel benieuwd. Ik vind het erg jammer dat er niet meer van die massive steden in zitten, waar je gewoon heerlijk alle kanten op kan stuiteren en je kathedralen en andere grote gebouwen tot de hoogste top kan beklimmen. Dat vond ik erg tof aan AC2 en ga ik waarschijnlijk ook weer missen in deel vier.

Voor mensen die soortgelijke games als AC zoeken: je moet echt Dishonored bekijken :) ! http://www.gtaforum.nl/topic/127310-dishonored/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...