Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

Citaat uit de PSX-Sense preview:

Ubisoft beloofde dat het verhaal van Desmond in het derde deel definitief afgerond zou worden en dit gebeurde ook. Desmond is niet meer in leven en dit gebeurde op 21 december 2012. Qua huidige chronologie in het opzicht van de tijd zou er dus een nieuw personage moeten komen, maar dat paste volgens Ubisoft niet echt.

Jij zult als speler nu de rol gaan aannemen van Desmond, dus de herinneringen die je beleeft in de voetsporen van Edward Kenway zijn je eigen herinneringen. Dat is op zich een leuk gegeven en het sluit bovendien qua logica goed aan op de ontwikkeling van het verhaal. Hoe zich dat buiten de Animus gaat afspelen binnen onder andere Abstergo is een beetje de vraag. Zo vroegen we Ubisoft of het dan vanuit een first person perspectief zal zijn, maar helaas waren ze hier nog wat mysterieus over. Wat in ieder geval als een paal boven water staat is dat het anders zal zijn dan voorheen en dat is een welkome verandering in de franchise.

Verder graag dit soort spoilers in een spoiler-tag plaatsen.

[spoiler]text[/spoiler]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

zei ik toch al maar ik dacht dat voor de meeste mensen dit (SPOILER) wel duidelijk was en dat ik geen flauw idee heb hoe die spoiler dingen werken

Ah

dood

snap het al

ze kunnen gewoon verder gaan met desmond's vader als ze echt niks weten

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

met wie dan?

kan me herinneren dat ezio een relatie kreeg in die game, maar desmond

Herlees mijn spoiler nog eens na voordat je zoiets zegt

laatmaar ik ben degene due niet goed las

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

het zou kunnen dat je inverwaring bent met AC brotherhood, waar Desmond een knipperlicht relatie had met Lucy

ook dood

maar volgens meerdere sites heeft desmond geen kind,

dus wie zou dan de hoofdrolspeler (in het heden) kunnen zijn voor deze nieuwe AC, als dze er al komt

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zegt iedereen dat de serie wordt uitgemolken, ze doen is wat totaal anders en dan is het opeens super slecht ofzo.

je kan ook gewoon nog over daken rennen en springen hoor in Havana,Kingston en Nassau. plus door de wildernis klauteren.

het seabatte systeem is ookvet verbeterd en dat wordt natuurlijk een belangrijk onderedeel van deze game.

deze serie wordt uitgemolken: CoD

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Naja, ik bedoel, het is eens iets anders, zolang de gameplay en het verhaal maar goed zijn.

Maar het feit det piraten ook assassijnen en tempelieren zijn, dat is wel wat bij de haren getrokken vind ik.

En er komt geen naval multiplayer...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...