Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

Ik ben het hier wel eens met Stefan. Mijn interesse in deze serie sijpelt langzaam maar zeker weg. De setting wordt met elk deel minder interessant. Een Assassins Creed in de romeinse tijd zou ook wel eens leuk zijn, en dan mogen ze van mij ook dat hele gedoe met de Animus eruit halen. En laat ze dan ook eens de tijd nemen om een echt goede game af te leveren, en niet elk jaar een halfbakken spel met rare gimmicks die helemaal niet thuishoren in de serie (Naval battles, Tower defense).

Ze proberen er zo veel mogelijk in te stoppen, want ze denken natuurlijk dat als ze er van alles instoppen dat de mensen het wel zullen kopen.

Ik snap echt niet waarom ze gezegd hebben dat ze Azië een kutsetting vonden, het is echt nog wel boeiend, met al die dynastieën en zo. Ok het is geen thema zoals vroeger, maar piraten evenmin.

Er moet toch echt een reden zijn, waarom ze het niet willen. Want alle geote gebeurtenissen slinken nu af, en Azie staat daar ijzersterk ik zijn eentje, wachtend om gegrepen te worden.

Marketing is de belangrijkste reden. De doorsnede amerikaan heeft geen kennis van de wereld en ziet het oosten als een inferieur ras met spleetoogjes zonder dat ze weten dat daar de meest ontwikkelde civilisaties in de geschiedenis van de mensheid hebben geleefd. Amerikanen weigeren echter verder te kijken dan hun eigen geschiedenis.

@ S-te-Fan

Ik begrijp heus wel dat die grot kathedralen in Italie belangrijker, groter en mooierwaren waren. maar als jij meteen gewoon zegt kleine, nietsbetekende, kut kerken snap ik heus wel wat je bedoelt, i.p.v. kleine houten huisjes. En dan probeer te zeggen dat er inderdaad wat minder sfeer is, ga jij er alsnog tegen in.

Formuleer dan je argumenten beter, dan kan je tenminste een gezond gesprek houden.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

En als jij van het begin gewoon duidelijk was geweest, was dit niet eens gebeurt, maar ja het ligt nu achter ons.

En niet alle Amerikanen zijn dikke burgers etende, stomme mensen hoor, er zijn er ook wel die de geschiedenis van het oosten wel kunnen waarderen.

Maar het nieuwe deel gaat over piraten en dat is iets wat denk ik wel mensen overal kan aanspreken en niet alleen in Amerika. Die 'gimmicks' zijn vooral een lekker houdertje om je langer te laten spelen en hebben gewoon niks met het verhaal te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

En als jij van het begin gewoon duidelijk was geweest, was dit niet eens gebeurt, maar ja het ligt nu achter ons.

En niet alle Amerikanen zijn dikke burgers etende, stomme mensen hoor, er zijn er ook wel die de geschiedenis van het oosten wel kunnen waarderen.

Haha nee jij had duidelijker moeten zijn, maar dat is iets wat jij als 14 jarige denk ik gewoon nog niet snapt.

En niet alle Amerikanen zijn dikke burgers etende, stomme mensen hoor, er zijn er ook wel die de geschiedenis van het oosten wel kunnen waarderen.

Klopt, maar de doelgroep aan wie je je game wilt verkopen zijn dat wel.

Spijtig dat de game industrie alleen om geld is gaan beginnen draaien.

Tsja zonder geld geen games

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht. Wat heeft mijn leeftijd er nou mee te maken. ik vind dat jij onduidelijk was en jij andersom, dus zullen we hier gewoon mee stoppen, want het slaat toch nergens op.

En er zijn nu ookgeruchten voor een AC rising Phoenix, wat wordt dat dan weer?

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Zucht. Wat heeft mijn leeftijd er nou mee te maken. ik vind dat jij onduidelijk was en jij andersom, dus zullen we hier gewoon mee stoppen, want het slaat toch nergens op.

En er zijn nu ookgeruchten voor een AC rising Phoenix, wat wordt dat dan weer?

Zal wel weer de vita versie worden zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou niet persee donker, maar meer de realiteit van hoe het was om dan piraat te zijn benaderen. Je zit wel in een super mooie tropische wereld en kleurrijke steden, en ook nog een piratenstad. En leeft een nogal uitbundig leven als piraat, maar dan zonder al die cliches als papegaaien en haken.

Link to comment
Delen op andere websites

IK vond net een mooi plaatje van je schip, dat de Jackdaw zal heten.

468px-644662_540957372616367_777872344_n.jpg

http://www.ign.com/wikis/assassins-creed-4-black-flag/Jackdaw_(Ship) ik hoop wel dat je je schip een stuk groter kan maken dan dit, anders ga ik me zelfecht de meest belaberde piraat ooit vinden. Ik hoop dat ik hem net zo groot kan maken als die Men of war's uit AC3, dat is pas een schip.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe mooi die Aziatische cultuur en historie ook is denk ik dat de kinderen (grootste gedeelte kinderen die "coole" series zoals AC en CoD) spelen het helaas geen reet interessert wat er buien hun eigen westerse wereld gebeurt is, en dat ubisoft het daarom niet doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...