Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

Ik ga het wel overwegen om deze game te halen. Waarschijnlijk niet rond de release, maar iets later. Ik ben sowieso nog een half jaar na dato zoet met GTA V, dus ik heb geen behoefte aan een nieuw deel. De AC-serie blijft geweldig, dus ik zal zeker deze game tof vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

Yay. Piet piraat Piet piraat schip a hoi hoi hoi >.<

Zou deze in de soundtrack van AC 4: Black Flag zitten?

24490731.jpg

Beter kun je het niet zeggen. Laten we dus eerst deze spelen, en dan onze beargumenteerde (!) meningen geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg toch niet dat het spel slecht zal zijn? :puh:

Zeg ik dat jij dat zegt? ;)

Ontopic: Ik vind het zo raar dat je een piraat speelt met een cape op. Het ziet er een beetje gay uit. Haytham Kenway had nog zo'n coole hoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel dat ze gewoon doen wat ze willen, en dat ze hopen dat de wereld hen wel zal volgen omdat ze de betere graphics hebben.

Nee, ze doen meer dan dat. Ze blijven het spel heruitvinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel dat ze gewoon doen wat ze willen, en dat ze hopen dat de wereld hen wel zal volgen omdat ze de betere graphics hebben.

Nee, ze doen meer dan dat. Ze blijven het spel heruitvinden.

Betere? Zo geweldig mooi is het ook weer niet. Maar het is wel goed om naar te kijken. Bioshock Infinite is pas mooi ;)

De formule is gewoon mensen te blijven trekken in het verhaal en gameplay, met de graphics erbij voor de goede afwerking. Ubisoft kun je goed noemen door elk jaar een nieuwe game af te leveren, of juist slecht. Het is niet zomaar dat je elk jaar een nieuwe game neerlegt. Het is meer dan even een shooter of een voetbalgame, mensen vergeten weleens wat voor voorbereiding een game zoals Assassins Creed nodig heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...