3L1077 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Dan denk ik dat ik toch nog eventjes ga wachten, betere graphics is altijd mooi meegenomen, als het toch hetzelfde verhaal is. Er zijn nog genoeg games die ik tot die tijd kan spelen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Ik denk dat ik gewoon lekker gaat upgraden want ik krijg de PS4 pas in Mei, dus dat duurt nog wel even Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ps3 is mooi, Maar de Ps4 versie is niet ietsjes beter als het op graphics aankomt. qua Gameplay is er bijna geen verschil. Alleen de touchpad die voor je kaart gebruikt kan worden. En wat minder pop-in en framerate loss. Maar desalniettemin is het de beste Assassins creed tot op heden. III was mooi, maar qua verhaal kon het mij niet zo grijpen, Heb niet echt iets met de Amerikaanse geschiedenis. En qua Gameplay was III ook wel goed, maar het liet soms niet zo soepel als in IV, Zeker de gevechten op zee, Perfect uitgewerkt hier. Nu maar wachten op een AC:V, Het oude Japan misschien? Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Het was wel heel snel over. Ik had wel een langer verhaal verwacht. ( Assassins creed 2, was 2x zo lang in mijn gevoel) Reageren
norik Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Hey forummers Ik heb ac 4 voor de ps3 gekocht en Is die 60 minuten extra gameplay met aveline bedoelen Ze als inhoud dat het een uur is Of is het een demo van 60 min Greetz Norik Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 ik heb ac 1 uitgespeeld en met deel 2 ben ik bezig. maakt het nog uit voor de verhaalijn als ik ac 4 zo halen om te spelen of moet ik de andere delen nog eerst kopen om verder in het verhaal te komen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Nee niet echt. Alleen het achtergrondverhaal van de Animus zou wat makkelijker te begrijpen zijn als je vorige delen hebt gespeeld over Desmond. Het hoofdverhaal is nieuw, met nieuwe personages etc. Er zijn wel banden met de hoofdpersoon en de personages in het vorige AC-deel, maar daar merk je niks van in het verhaal. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Eigenlijk is deel 3 het beste als je deel 4 koopt Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Een voucher voor dit spel gekregen bij aankoop van een nieuwe grafische kaart (Asus GTX760). Het spel draait minimaal 30FPS met de hoogste settings. Al heb ik soms wel eens last van deze vervelende bug: Reageren
Mirrrr Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Ben nog niet helemaal happy als ik eerlijk ben. Vind het een leuk spel maar ik mis gewoon het ouderwets mensen met hidden blades killen. Bewerkt: 5 januari 2014 door Mirrrr Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Eh, wat is er apart aan die screenshot? Ik heb deze game uitgespeeld (CBA om alle kisten en Animus fragmenten te pakken tho) en dat duurde toch wel zo'n 60 uurtjes... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Ik heb net Nassau 100% Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Heb het hele spel nog steeds op 99%. Moet al die kisten en fragmenten op alle kleine eilandjes nog, ben ik op dit moment te lui voor Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Ja, dat is echt wel onhandig. Ik heb ze nu allemaal. Eerst een sector helemaal verzamelen, dan weer wat anders gaan doen. Paar dagen mee bezig geweest. Nu enkel nog de hoofdmissies 100% maken en de laatste schatkaart verkrijgen uit Kenway's Fleet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.