Crazy-Ghost Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Zojuist weer overnieuw begonnen. Maar dan met de kennis dat je lijken en mensen kan beroven. En kisten kan vinden. Nu heb ik gelukkig een startkapitaal als ik mijn eigen schip krijg. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Wat was je start kapitaal dan? Die van mij was rond de 10.000 nogwattes Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Heb het schip nog niet. Eventjes gespeeld. Zal het binnenkort zeggen. Wat is trouwens het nut van geld strooien. Reageren
moechy Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Heb het schip nog niet. Eventjes gespeeld. Zal het binnenkort zeggen. Wat is trouwens het nut van geld strooien. Afleiden van de mensen. Je creëert verwarring zodat de wachters je moeilijk kunnen volgen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 In AC III kon je volgens mij geld en grond gooien. Jammer dat er niet iets als een steen gooien er in zit. Dit zat wel in Far Cry 3. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Dankje moechy Ezra: Je kan ket driehoekje strooien. Je moet h et wel met de pijltjes activeren. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ezra: Je kan ket driehoekje strooien. Je moet h et wel met de pijltjes activeren. Ja weet ik, maar ik gebruik het nooit... Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Geld strooien is totaal niet nuttig in dit spel. In AC III was het enkel nuttig om van die vervelende kinderen af te raken. Rookbommen zijn veel efficiënter in alle omstandigheden. Edit: Ik zou zeker een account maken op https://acinitiates.com/. Al is het maar omdat je bij level 3 twee extra - zeer interessante - zeilen voor je schip unlockt. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 12.000 Is mijn startbudget Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Als je zeilen koopt kan je dan sneller varen? Als je een schip enterd en stuurt hem dan naar je vloot waar is die dan?? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Volgens mij zijn andere zeilen alleen voor de sier. Je vloot kun je regelen in de kapiteinshut: ga door de deur die onder het roer zit. Daarbinnen staat een tafel met een kaart, weet zo even niet waar je op moet drukken, maar dat komt wel in beeld. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 (bewerkt) Dankje! Maar als ik vloot wil moet hij aanmelden bin PSN Bewerkt: 16 februari 2014 door Crazy-Ghost Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Klopt. Je kan onder andere ook boten van je vrienden versnellen Valt veel geld mee te verdienen, met de vloot. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Dus dat is alleen voor online? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je hebt er sowieso PSN en Uplay voor nodig. Het kan ook via een app, volgens mij, maar dat gebruik ikzelf niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.