Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zojuist weer overnieuw begonnen. Maar dan met de kennis dat je lijken en mensen kan beroven. En kisten kan vinden. Nu heb ik gelukkig een startkapitaal als ik mijn eigen schip krijg.

• Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

46

• 3L1077

43

• moechy

34

• Ezra24rct3

27

Geplaatst:

Heb het schip nog niet. Eventjes gespeeld. Zal het binnenkort zeggen. Wat is trouwens het nut van geld strooien.

Afleiden van de mensen. Je creëert verwarring zodat de wachters je moeilijk kunnen volgen.

Geplaatst:

In AC III kon je volgens mij geld en grond gooien. Jammer dat er niet iets als een steen gooien er in zit. Dit zat wel in Far Cry 3.

Geplaatst:

Ezra: Je kan ket driehoekje strooien. Je moet h et wel met de pijltjes activeren.

Ja weet ik, maar ik gebruik het nooit...

Geplaatst:

Geld strooien is totaal niet nuttig in dit spel. In AC III was het enkel nuttig om van die vervelende kinderen af te raken. Rookbommen zijn veel efficiënter in alle omstandigheden.

Edit:

6K5LD.jpg

Ik zou zeker een account maken op https://acinitiates.com/. Al is het maar omdat je bij level 3 twee extra - zeer interessante - zeilen voor je schip unlockt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Volgens mij zijn andere zeilen alleen voor de sier.

Je vloot kun je regelen in de kapiteinshut: ga door de deur die onder het roer zit. Daarbinnen staat een tafel met een kaart, weet zo even niet waar je op moet drukken, maar dat komt wel in beeld.

Geplaatst:

Klopt. Je kan onder andere ook boten van je vrienden versnellen ;) Valt veel geld mee te verdienen, met de vloot.

Geplaatst:

Je hebt er sowieso PSN en Uplay voor nodig. Het kan ook via een app, volgens mij, maar dat gebruik ikzelf niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...