Bassieboy35 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Het programma dat via Assassin's Creed gaat, zie het als de Social Club van Ubisoft. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 En met codes, die ik niet hoefde te gebruiken omdat ik ineens in al m'n Ubisoft games online kan zonder een code in te voeren en sommige heb ik niet eens Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 (bewerkt) Maar die vloot optie heb ik dus niks aan zonder internet? Bewerkt: 16 februari 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Nee. Zonder internet heb je eigenlijk niets aan de vloot. En hoewel de vloot een leuke optie is is het niet echt nodig om verder te komen in het spel. Het enige wat je ermee verdient is een hoop geld, zelfs wanneer je niet speelt. En een paar items, maar dat is allemaal decoratief. De app werkt wel fantastisch met het spel. De vloot kan je hiermee onderhouden zonder dat je het spel aanzet. Maar dit maakt het nog makkelijker om geld te verdienen, aangezien je je vloot een paar keer tussen de keren dat je AC4 speelt kan laten uitvaren. Kan je gemakkelijk 100.000R a 200.000R verdienen, wat de fun er een beetje vanaf neemt. Maar de live ingame tracking van je animus database (invlusief schatkaarten), en de live tracking van je minimap is wel grappig om te zien. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Gisteren heb ik Nassau 100% gehaald (Dus alle kisten, fragmenten etc. Had er een kleine 10.000R voor gekregen) en kwam ik erachter dat ik ook de Ezio, Altaïr, en Connor outfit heb omdat ik alle 3 de games heb geïnstalleerd op m'n ps3 Bewerkt: 3 november 2014 door Ezra24rct3 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Dat is nice! Nog nooit echt serieus een AC spel gespeeld, maar unity ga ik wel kopen! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 Ik weet dat deze game niet de beste was uit deze reeks, maar is het voor 18 euro de moeite om hem te halen? Heb nooit meer dan 1 sequence gespeeld op dit spel en zou toch graag alle AC's hebben uitgespeeld. Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 Ik kreeg het spel gratis bij mijn grafische kaart, dus ik heb er zelf niks voor betaald, maar als je een Assassin's Creed fan bent dan kan deze niet in je collectie ontbreken, natuurlijk. Gevechten op zee werken veel beter dan in de belabberde zijmissie in AC III en dat moet ook wel want dat is een groot deel van het spel. Het veroveren van forten is wel leuk en het is altijd episch als je je eigen zwarte vlag de lucht in ziet gaan. Het verhaal is vrij middelmatig en de controls zijn nog steeds niet optimaal waardoor je vrij vaak zal vloeken omdat Edward weer eens met een grote boog van een gebouw afspringt terwijl je zelf iets anders in gedachte had. Als je nog iets zoekt in dezelfde stijl zoekt dan kan je ik Assassin's Creed: Rogue ook wel aanraden. Dit is in feite Black Flag 1.5, maar met een beter verhaal dat het gat tussen IV, III en Unity (chronologisch) mooi opvult, maar daarvoor dien je eigenlijk wel eerst het verhaal van IV uit te spelen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Geplaatst: 8 juli 2015 Bedankt voor je post. Ik ga hem maar binnenhalen de komende dagen Rogue is overigens geen optie aangezien die er niet is voor PS4. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Ik moet deze game nog altijd gaan uitspelen.. Ben halverwege ermee gestopt omdat ik (volgens mij) niet verder kwam met 'n missie. Je moest daarbij 'n stuk of vijf schepen tot zinken laten brengen.. Het probleem lag hoofdzakelijk aan dat m'n schip al kapot was voordat ik die anderen stuk had, en die missie had ik al vijf keer achterelkaar gedaan zonder enige resultaat, vervolgens ben ik (tijdelijk) met AC IV: Black Flag gekapt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 (bewerkt) Ga dan zwakke boten veroveren en je schip upgraden. Bewerkt: 21 november 2015 door ezra24rct3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Dat zou ik eigenlijk best wel kunnen doen, ja. En ik wist van te voren helemaal niets af dat je schepen kon upgraden.. 'n Andere hindernis waar ik destijds tegen aanliep is dat specifiek in die missie schepen je tegelijkertijd bombardeerden met kanonskogels.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 (bewerkt) Als je tussen die 2 schepen zit moet je op volle snelheid achter 1 van de schepen komen, die afknellen, daarna de andere. En je schip upgraden doe je in de cockpit van je schip, waar je ook je uniform kunt veranderen. Als je binnenkomt aan de rechterkant volgens mij. Bewerkt: 21 november 2015 door ezra24rct3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Ah, oké. Bedankt! Ik zal d'r binnenkort even ernaar kijken, hopelijk lukt 't dan wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.