Jump to content

Beste missies voor veel RP points


storm1

Recommended Posts

lol.. rooftop rumble..

Je belt merryweather voor een heli.. neem deze heli over.. laat deze staan op parkeer plaats tegenover de garage.. ga nu naar de zijkant van de garage.. open het vuur, pak de koffer daarna naar de heli en vlieg naar het gele stipje..

Tijd: 2 min

Geld 17500

4300RP..

precies. :klap: hoe makkelijk wil je het verdienen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

lol.. rooftop rumble..

Je belt merryweather voor een heli.. neem deze heli over.. laat deze staan op parkeer plaats tegenover de garage.. ga nu naar de zijkant van de garage.. open het vuur, pak de koffer daarna naar de heli en vlieg naar het gele stipje..

Tijd: 2 min

Geld 17500

4300RP..

precies. :klap: hoe makkelijk wil je het verdienen :klap:

Vanaf welk level kan je deze missie spelen?

Is het eigenlijk wel een missie?

Link to comment
Delen op andere websites

steel geld wagens is 20000 rp en veel geld

Ik heb dit eerder gedaan maar ik heb niet 20.000 RP gekregen. Kan iemand dit bevestigen?

Ja dat komt omdat er een 0 teveel in staat. Je krijgt maar 2000 RP voor een geldwagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik al een geldwagen voorbij zie komen dan laat ik ze gaan heb al zovaak mee gemaakt dat je hem opblaast maar er niks uit komt..moeite niet waardd

Dat ga ik dus ook doen voortaan.

Laatst kwam ik ze voor het eerst in online tegen, kreeg wel al vaker de melding, maar van de 7 stuks die ik heb overvallen was er slechts eentje waar ook daadwerkelijk wat inzat. Uiteindelijk 'n godsvermogen aan sticky bombs en kogels uitgegeven om die krengen open te blazen en de popo op afstand te houden. Ben tig keer doodgegaan en dat terwijl het slechts 'n lullige 3K opleverde. Nee .... niet de moeite waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik al een geldwagen voorbij zie komen dan laat ik ze gaan heb al zovaak mee gemaakt dat je hem opblaast maar er niks uit komt..moeite niet waardd

Dat ga ik dus ook doen voortaan.

Laatst kwam ik ze voor het eerst in online tegen, kreeg wel al vaker de melding, maar van de 7 stuks die ik heb overvallen was er slechts eentje waar ook daadwerkelijk wat inzat. Uiteindelijk 'n godsvermogen aan sticky bombs en kogels uitgegeven om die krengen open te blazen en de popo op afstand te houden. Ben tig keer doodgegaan en dat terwijl het slechts 'n lullige 3K opleverde. Nee .... niet de moeite waard.

In de invite only lobby kom je ze wel vaker tegen...ik heb er nu minimaal 50 te pakken gehad en was de buit tussen 4k en de 12k. Wat wel daarbij opvallend is is dat je de ene keer 1 ster aan politie achter je aan krijgt en de andere keer 3 sterren. (Even Lester bellen en je bent de wanted voor $ 600,- kwijt)

Link to comment
Delen op andere websites

@Sssjakie,

Kom nooit in invite-only lobbys, dus ....

Maar goed, zoals ik al zei: De enige keer dat ik ze dan tegen kwam zat er maar in eentje geld, de rest was leeg. Wel kreeg ik bij iedere overval 'n wanted level aan m'n broek. Zelfs nadat ik doodgeschoten was en respawnde was ik direct weer wanted, omdat ik steeds respawnde in de buurt van 'n zojuist overvallen geldwagen. Het koste me al 'n godsvermogen aan explosieven en kogels, maar als ik dan ook nog steeds Lester moet bellen dan had ik helemaal geen reet meer verdiend.

@De rest,

Ieder zijn ding natuurlijk, maar wat is er leuk aan om keer op keer Coveted oid te spelen? Als ik dezelfde missie 2x achter elkaar moet spelen vind ik het al niet leuk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Potshot, level ongeveer 1750 RP en 10500 (weet het niet precies uit me hoofd) op. Het is een niet zo lange missiven ook niet zo moeilijk. Vandaag deed ik zelf The Los Santos Connection, die leverde 3750 RP op, maar was dan ook een vrij lange missie. Er zijn vrij veel missies die vrij veel kunnen opleveren, maar het verschilt ook per lengte. Bijvoorbeeld potshot levert minder op dan Coveted, maar Coveted duurt dan ook weer een stukje langer.

Als je een beetje rond de level 40 zit krijg je genoeg aanbiedingen van missies die goed verdienen, vooral van Lester en Martin.

Link to comment
Delen op andere websites

@De rest,

Ieder zijn ding natuurlijk, maar wat is er leuk aan om keer op keer Coveted oid te spelen? Als ik dezelfde missie 2x achter elkaar moet spelen vind ik het al niet leuk meer.

Voor het geld, want hij is redelijk snel te doen; in ongeveer 4-5 min 18K (hard) rijker.

Dus stel dat je een uurtje Coveted op Hard doet, dan heb je ongeveer $200.000,-

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het geld, want hij is redelijk snel te doen; in ongeveer 4-5 min 18K (hard) rijker.

Dus stel dat je een uurtje Coveted op Hard doet, dan heb je ongeveer $200.000,-

Ik snap dat men dit doet voor snel geld en extra RP, maar dan nog zie ik er de lol niet van in om keer op keer dezelfde missie te spelen. Persoonlijk speel ik liever zoveel mogelijk verschillende missies, dan vermaak ik me veel meer. Oke ... ik zal geen 2 ton verdienen, maar toch.

Rooftop rumble is in mijn ogen simpeler dan coveted en sneller te doen..en bedragen zijn ong zelfde maarja ieder zn eigen!

Die is idd 'n stuk simpeler en sneller, maar dan nog. Ook dan vind ik het na 2x wel weer genoeg en tijd voor 'n andere missie/race od.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...