Cabyon Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 We zijn de luxe onderhand gewend. We kennen toppen en dalen, en nu gaan we in een dal. Het zij zo. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Reageren
thebig Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Wat een negativiteit hier. Ik hoop oprecht dat jullie alsnog het EK halen. Als jullie er echt uit moeten, heb ik liever dat het België is dat jullie eruit knikkert Tegen Cyprus ging het niet zo vlot. Hazard heeft gelukkig wel net gescoord, dus we gaan alsnog met de drie punten naar huis. Op Sporza: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Ja, het was een saaie match. Wellicht door de warmte begonnen, maar ik vraag me vooral af hoe slecht dat veld eigenlijk wel niet was, zo afgaande op de hoeveelheid fouten die er (bij beide zijden) wel niet zijn geweest. Ik snap ook wel dat Wales er de vorige wedstrijd zo lang voor nodig had. Maar ja, nu winnen in Andorra en dan zijn we in feite gekwalificeerd. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Net als met het EK 2012 is het niet verkeerd als het Nederlands Elftal nu en dan goed op de feiten wordt gedrukt. Als het niet meer vanzelf gaat moeten alle ego's weer even te plek worden gezet en kan er weer gebouwd worden aan een elftal dat wil vechten voor de winst. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Wat een klotewedstrijd weer, maar slecht spelen en winnen is altijd goed. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Nu ben ik oprecht supporter van Belgie komende zomer. En ja, "negativiteit hier", inderdaad. De kans is naar 10% geslonken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Achja, we speelden niet goed, maar Cyprus speelde dan ook voor een 0-0, knap dat we daar alsnog een overwinning uit de brand kunnen slepen. Voor hetzelfde geld schieten Nainggolan en KDB iets doelgerichter en is het 0-3..Vooral die kans van KDB was toch een streling voor het oog.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Ik heb goede dingen van Cyprus gezien hoor... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Mwah, 4/5 man die wat probeerden, de rest bleef zo goed als constant achter om te verdedigen. Imo was het zowat 90 minuten tijdrekken, Courtois had niet zoveel werk op 1/2 schoten na. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 4 of 5 die wat probeerden? In ieder geval al meer dan bij België dan Reageren
MovieGamer Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 (bewerkt) IJsland heeft zich voor het eerst in de geschiedenis geplaatst voor een eindtoernooi. Bewerkt: 7 september 2015 door Noretz Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Vooral die kans van KDB was toch een streling voor het oog.. Het is jammer dat die bal er niet inging, zou een vreemd hoogtepunt zijn voor zo'n match. Ik heb goede dingen van Cyprus gezien hoor... *Denkt even na* Ze hebben inderdaad met momenten geprobeerd en wat leuke combinaties gehad, maar daar stoppen de goede dingen dan ook. Hun doel was vrij duidelijk. (Maar dat deden ze niet door helemaal terug te plooien, wat op zich wel een pluim verdient) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Jullie lijken nu net die veeleisende zeurende Hollanders. En zie waar wij nu staan. Eerst kwalificeren; dan verdere zorgen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 De Belgische pers doet alsof het een ramp is dat Courtois geblesseerd is, we zitten met iemand als Mignolet op de bank. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.