Jump to content

Kwalificatie EK 2016

BelgiumRedDevils

Recommended Posts

• Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

50

• Phoenyxar

31

• Dutchy3010

22

• SpacyColours

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben benieuwd wie Blind als tweede en derde keeper selecteert voor de laatste wedstrijd. Zou hij Stekelenburg bellen?

Vermeer is opgeroepen ;)

@Dexist

Een winst van IJsland en een winst van Nederland. Enige mogelijkheid

Delen op andere websites

@Dexist

Een winst van IJsland en een winst van Nederland. Enige mogelijkheid

En zelfs dan zijn we er nog niet, want we moeten dan ook nog twee keer winnen van de nummer drie uit een andere poule. De kans is dus erg klein geworden, maar we blijven hopen.

En anders ben ik volgend jaar maar voor België, dat gaat nog een serieuze titelkandidaat worden ook.

Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wie Blind als tweede en derde keeper selecteert voor de laatste wedstrijd. Zou hij Stekelenburg bellen?

Vermeer is opgeroepen knipoog.gif

Meest logische keuze lijkt me. Maar komt er ook nog een derde keeper?

En anders ben ik volgend jaar maar voor België, dat gaat nog een serieuze titelkandidaat worden ook.

Zal het je sterker vertellen; als de Belgen ook de volgende wedstrijd winnen, komen ze op de eerste plek van de wereldranglijst.

Delen op andere websites

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/2486295/2015/10/11/Man-United-pakt-uit-met-wel-heel-ongelukkige-tweet-over-Fellaini.dhtml

Die tweets van "fans"...Dus als je de laatste wedstrijd niet speelt, dan heb je helemaal niet geholpen? Safe to say dat Fellaini de beste speler van de hele campagne was. :7

Delen op andere websites

Vermeer is opgeroepen knipoog.gif

Meest logische keuze lijkt me. Maar komt er ook nog een derde keeper?

Zal het je sterker vertellen; als de Belgen ook de volgende wedstrijd winnen, komen ze op de eerste plek van de wereldranglijst.

Dat zegt echt geen donder... :7

Maar ben ook voor Belgie volgend jaar, zeker als Nederland niet meedoet.

IJsland moet kunnen winnen, ze staan niet voor niets bovenaan... Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het hem niet gaat worden. En dan moet NL ook nog winnen...

Delen op andere websites

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/2486295/2015/10/11/Man-United-pakt-uit-met-wel-heel-ongelukkige-tweet-over-Fellaini.dhtml

Die tweets van "fans"...Dus als je de laatste wedstrijd niet speelt, dan heb je helemaal niet geholpen? Safe to say dat Fellaini de beste speler van de hele campagne was. :7

Ja echt belachelijk kortzichtig :7

Delen op andere websites

Langs de andere kant ook ongelooflijke bullshit van Man U om meteen te klagen als een speler eens niet mag spelen. Niemand gaat weerleggen dat Fellaini een zeer belangrijke speler is binnen het Belgische team, maar hem één wedstrijd niet laten spelen is echt niet het einde van de wereld. Hij gaat zeker van groot belang zijn op het EK (en in andere kwalificatiematchen).

Nja, als ik die tweet nog een paar keer lees is hij zeer dubbelzinnig te interpreteren.

Ik vond de Belgen over het algemeen wel mooi spelen gisteren. Ondanks dat Andorra helemaal op eigen helft stond wisten ze toch mooie combinaties te maken. De tweede helft leek op dat vlak wat lakser, waardoor Andorra af en toe iets kon doen. Ook over Depoitre ben ik wel te spreken. Hij stond altijd op de goede plek als er een bal kwam en is ook een aanspeelpunt. Als ik Lukaku zie bij de Belgen heb ik eerder het gevoel dat hij scoort als de voorzet tegen zijn voet belandt en een aanspeelpunt is hij ook helemaal niet.

Delen op andere websites

Grap uit Dit Was Het Nieuws: Wegens alle wanpraktijken bij de FIFA heeft Danny Blind besloten het EK 2016 te boycotten.

Nog een dijenkletser: Griekenland hoeft niet zo nodig naar Euro 2016, ze zouden een stuk blijer zijn met 2016 euro.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...