Cabyon Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Hij is geblesseerd en zit niet bij de selectie. Reageren
Venzio Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Oh my-.... Janmaat... :7 :7 Reageren
AXIO Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 (bewerkt) Hahahah lekker Janmaat! Ook wel verdient hoor voor de Tsjechen. Bewerkt: 9 september 2014 door AXIO Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Euh... Janmaat? Even janken. Wat een drama. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Ik geloof niet in karma, maar toen ze bij NOS voor de wedstrijd eindeloos lang bezig waren om het Tsjechische team af te kraken zag ik de bui al een beetje hangen. Reageren
AXIO Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Het team is ook niet geweldig met maar twee toppers die al op leeft raken. Nederland heeft zichzelf in vingers gesneden in Praag. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Janmaat gaf een assist op maat. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Toch een lichte verrassing. Wedstrijd bekeken en toegegeven, alle drie doelpunten zijn best mooi. Hoewel wat onconventioneel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Hahahah lekker Janmaat! Ook wel verdient hoor voor de Tsjechen. Vind ik niet. Tsjechië heeft ook bijzonder weinig gepresteerd; weinig kansen. Nederland heeft ook 3-4 goede kansen gehad, Tsjechië mss nog wel minder. Hoewel winst voor Nederland niet terecht was, was winst voor Tsjechië evenmin terecht. Maar ja, dit kan gebeuren. Lekker iedereen weer even met beide voetjes op de grond. Kan best nog wel eens juist goed zijn voor NL. Mits ze zich wel kwalificeren natuurlijk. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Nederland is niks zonder Robben en dat blijkt maar weer. 4-3-3 van Hiddink had wel gewerkt mét Robben, ben ik zeker van. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Nederland is niks zonder Robben en dat blijkt maar weer. 4-3-3 van Hiddink had wel gewerkt mét Robben, ben ik zeker van. Vind ik ook. Het is vergelijkbaar met Portugal zonder Ronaldo en Zweden zonder Zlatan... Reageren
AXIO Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Hahahah lekker Janmaat! Ook wel verdient hoor voor de Tsjechen. Vind ik niet. Tsjechië heeft ook bijzonder weinig gepresteerd; weinig kansen. Nederland heeft ook 3-4 goede kansen gehad, Tsjechië mss nog wel minder. Hoewel winst voor Nederland niet terecht was, was winst voor Tsjechië evenmin terecht. Maar ja, dit kan gebeuren. Lekker iedereen weer even met beide voetjes op de grond. Kan best nog wel eens juist goed zijn voor NL. Mits ze zich wel kwalificeren natuurlijk. Op basis van inzet en strijdlust vond ik dat Tsjechië het meer verdiende. Hoe Nederland speelde vond ik zelfs wat arrogant. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Kat in't bakkie morgen voor de Belgjes. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Misschien moet Guusje maar in de basis staan, dan hebben we in ieder geval nog een reden om morgen voor de TV te gaan zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.