Jump to content

[EXPERIMENT] Pixel Art - Bee Lane 56


3L1077

Recommended Posts

(Sorry voor dubbelpost)

Update

Zo, heb er een dagje aan gewerkt. Verschillende dingen uitgebropeerd, zoals bijvoorbeeld het schuine dak, een heg, een straat (die vind ik wel cool) en dergelijke.

Ik denk nu wel dat ik een punt achter deze Bee Lane zet, en een nieuwe wijk ga proberen ontwerpen, maar dan met een grotere schaal zodat ik meer mogelijkheden heb. Als jullie geïnteresseerd zijn natuurlijk. clown.gif

Dit is echt gaaf, krijg er zelf ook zin van om te beginnen. Het ziet er nu al top uit, kun je nagaan wat het wordt als er nog meer gebouwen en huisjes bij gaan komen. Die heg lijkt overigens meer op een muurtje/schutting op dit moment. Ik zou met lichtgroen en donkergroen nog wat random pixels plaatsen, net zoals je op het gras gedaan hebt, om zo wat meer structuur te creëren. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Niiice! Ik heb vroeger zelf ook veel met pixel art gewerkt, maar dat was voornamelijk in de Pokémon-hoek. Beetje sprites recolouren en dergelijke. Heuse pixelsteden, daar heb ik me nooit aan gewaagd. Leek me veel te hoog gegrepen, zeker als je kijkt naar de voorbeelden die in je OP staan. Wat je gemaakt hebt vind ik erg tof. Goed dat je klein begonnen bent en niet direct geprobeerd hebt een heel dorp te pixelen. Maar met lichte tweaks aan dit huisje kun je een aantal huisjes in dezelfde 'soort' op een rij zetten, en dan heb je al snel een straatje. Ik ben erg benieuwd wat er nog gaat volgen! Edit: ik zie dat je net een update hebt geplaatst haha. Ziet er goed uit man. Dak van het grote gebouw is ook heel aardig gelukt. Enige kanttekening die ik kan plaatsen zijn de gekke verhoudingen van de parasol.

Bedankt! :)

En ja, die parasol is inderdaad wat te groot, maar kleiner zag het er niet veel beter uit. Dat is net het probleem met die schaal... Daarom ga ik opnieuw beginnen, en zal een goede parasol dan misschien twintig pixels hoog zijn, in de plaats van tien, zo heb je meer ruimte voor details. :)

(Sorry voor dubbelpost) Update Zo, heb er een dagje aan gewerkt. Verschillende dingen uitgebropeerd, zoals bijvoorbeeld het schuine dak, een heg, een straat (die vind ik wel cool) en dergelijke. Ik denk nu wel dat ik een punt achter deze Bee Lane zet, en een nieuwe wijk ga proberen ontwerpen, maar dan met een grotere schaal zodat ik meer mogelijkheden heb. Als jullie geïnteresseerd zijn natuurlijk. clown.gif
Dit is echt gaaf, krijg er zelf ook zin van om te beginnen. Het ziet er nu al top uit, kun je nagaan wat het wordt als er nog meer gebouwen en huisjes bij gaan komen. Die heg lijkt overigens meer op een muurtje/schutting op dit moment. Ik zou met lichtgroen en donkergroen nog wat random pixels plaatsen, net zoals je op het gras gedaan hebt, om zo wat meer structuur te creëren. smile3.gif

Ook bedankt! :D Ik heb het even aangepast, dan heb ik ten minste al iets af voor ik ergens anders aan begin.

UhPUsqj.png

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

ik had vroeger toen ik een jailbreak had op men iPod had ik een spelletje met zo'n artworks

waarbij bepaalde stukken van de afbeelding beweegbaar zijn en jij ze op de juiste plaats moest zetten dmv je apparaat te bewegen

nu heb ik het teruggevonden het heet pixfix en kost maar 0,89

Link to comment
Delen op andere websites

3L11077, ziet er kek uit. Mooi dat je wat met mijn advies van het zwembad gedaan hebt. Mijn vingers beginnen ontzettend te jeuken en ik denk dat ik ook maar een keer in mijn vrije tijd Photoshop aanslinger :D

Dit is echt gaaf, krijg er zelf ook zin van om te beginnen.

Toen 3L1077 dit topic aanmaakte dacht ik meteen dat dit een leuk groepsspel zou kunnen zijn zoals het Photo manipulation spel. Ik durfde echter geen topic te openen en had ook geen zin om toestemming aan de lokale moderators te vragen. Maar bij deze. Een leuk idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...