Jump to content

Ik snap het niet.


Yoeerii

Recommended Posts

ik snap het ook niet. en ik heb niet eens GTA online, kun je nagaan.

Dat moest er nog eens bijkomen :puh:

Maar idd je wordt snel gekilled en getreiterd op GTA online.

wel kan je passive mode aanzetten(in het quick menu) dan kan je iig als je loopt niet meer worden gekilled.

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het ook niet. en ik heb niet eens GTA online, kun je nagaan.

Dat moest er nog eens bijkomen :puh:

Maar idd je wordt snel gekilled en getreiterd op GTA online.

wel kan je passive mode aanzetten(in het quick menu) dan kan je iig als je loopt niet meer worden gekilled.

Nou, die rijden gewoon over me heen hoor! En dan laggt GTA vandaag ook nog eens, dus dat zit ook helemaal niet mee. Snap niet waarom er geen bad sport is als je mensen keer op keer killt. Héél irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon terugpakken ;)!! Maar daar gaat het toch ook een beetje om in GTA, killen en gekilled worden, maar ik begrijp wat je bedoelt. Het zou leuker zijn zonder tanks en straaljagers. Of R* moet hier een aparte room voor aanmaken voor mensen die met het grof geschut willen werken.

Maar zoek een leuke groep vrienden en ga hier gekke dingen mee doen in een sessie! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon terugpakken ;)!! Maar daar gaat het toch ook een beetje om in GTA, killen en gekilled worden, maar ik begrijp wat je bedoelt. Het zou leuker zijn zonder tanks en straaljagers. Of R* moet hier een aparte room voor aanmaken voor mensen die met het grof geschut willen werken.

Maar zoek een leuke groep vrienden en ga hier gekke dingen mee doen in een sessie! :)

Had het nog niet eens over de tanks en straaljagers ;)

Ik wil soms gewoon een beetje lopen, met wat vrienden een takelheli pakken. En elkaar in een steegje proberen te gooien. (lol) dat soort dingen. En dan zijn er weer mensen die alles kapot gaan maken. Terwijl jij niks doet, ik bedoel maar. GTA staat toch niet voor alleen maar killen..? Ik wil heel vaak mensen met m'n heli ophalen. Dan zit ik in me headset te zeggen "DONT SHOOT I WANT TO FLY AND PARACHUTE WITH YOU" en raad eens? Ik ben dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel irritant. Maar er zijn altijd wel gasten die niet snappen dat mensen naast het geweld ook gewoon lol willen trappen en gekke dingen willen doen. Voeg me anders toe (PSN: Shopke). Ik ben nu online, ben ook vaak in voor een lolletje :).

Bewerkt: door Shopke
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel irritant. Maar er zijn altijd wel gasten die niet snappen dat mensen naast het geweld ook gewoon lol willen trappen en gekke dingen willen doen. Voeg me anders toe (PSN: Shopke). Ik ben nu online, ben ook vaak in voor een lolletje :).

Ga ik nu doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon terugpakken ;)!! Maar daar gaat het toch ook een beetje om in GTA, killen en gekilled worden, maar ik begrijp wat je bedoelt. Het zou leuker zijn zonder tanks en straaljagers. Of R* moet hier een aparte room voor aanmaken voor mensen die met het grof geschut willen werken.

Maar zoek een leuke groep vrienden en ga hier gekke dingen mee doen in een sessie! :)

Had het nog niet eens over de tanks en straaljagers ;)

Ik wil soms gewoon een beetje lopen, met wat vrienden een takelheli pakken. En elkaar in een steegje proberen te gooien. (lol) dat soort dingen. En dan zijn er weer mensen die alles kapot gaan maken. Terwijl jij niks doet, ik bedoel maar. GTA staat toch niet voor alleen maar killen..? Ik wil heel vaak mensen met m'n heli ophalen. Dan zit ik in me headset te zeggen "DONT SHOOT I WANT TO FLY AND PARACHUTE WITH YOU" en raad eens? Ik ben dood.

En terecht. Ik zou ook gaan schieten als iemand zomaar door m'n headset fluistert of ik niet even mee wil vliegen. Straks is diegene allemaal vieze dingen van plan in z'n helikopter.

Als ik sommige klaagberichten over GTA Online lees krijg ik het idee dat sommige mensen het liefst hebben dat alle wapens in het spel verwijderd worden, zodat we allemaal vriendjes kunnen worden. Leuk parachute springen en knuffelen de hele dag. Nee, denk dat als je daar naar op zoek bent dit spel niet helemaal geschikt is.

GTA draait om knallen en geknald worden, grow some balls of ga naar een invite only lobby!

Link to comment
Delen op andere websites

Geloof het of niet !! Afgelopen zondag rond 16.30u !! we waren online en wat denk je ??? Nou...ik was even op de map aan het kijken, en zag dat een helicopter naast me landde. Duszz ik dacht, dan zullen wel weer een stuk of 10 stickies op mijn auto plakken, maar niets is minder waar. De speler deed niets, dus ik stap bij hem in de helicopter, en hij vliegt met me naar de luchtmachtbasis. Daar hebben we enkele malen geprobeerd een F16 te stelen, en het was een heel leuke ervaring

Heb hem bedankt met een Salute, en een SMS gestuurd dat het een leuk spel was.

Het kan dus wel schijnbaar :-)

Echter om 20.30 hadden we weer de Terroristen te pakken, en hebben we noodgedwongen toch maar weer een invite only moeten doen.

Lijkt idd wel of het niet een optie is om iemand te doden maar een plicht

Link to comment
Delen op andere websites

Geloof het of niet !! Afgelopen zondag rond 16.30u !! we waren online en wat denk je ??? Nou...ik was even op de map aan het kijken, en zag dat een helicopter naast me landde. Duszz ik dacht, dan zullen wel weer een stuk of 10 stickies op mijn auto plakken, maar niets is minder waar. De speler deed niets, dus ik stap bij hem in de helicopter, en hij vliegt met me naar de luchtmachtbasis. Daar hebben we enkele malen geprobeerd een F16 te stelen, en het was een heel leuke ervaring

Heb hem bedankt met een Salute, en een SMS gestuurd dat het een leuk spel was.

Het kan dus wel schijnbaar :-)

Echter om 20.30 hadden we weer de Terroristen te pakken, en hebben we noodgedwongen toch maar weer een invite only moeten doen.

Lijkt idd wel of het niet een optie is om iemand te doden maar een plicht

Mensen zijn soms letterlijk een dag online, en killen dan de hele tijd mensen. Dan is het toch niet meer leuk.. ?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zijn soms letterlijk een dag online, en killen dan de hele tijd mensen. Dan is het toch niet meer leuk.. ?

Het komt ook omdat je nooit weet wat de andere wil, als je opstraat loopt en je kom iemand tegen dan kan je heel blij voorbij lopen met het risico dat hij jou kill maar je kan hem ook voor zijn door hem te killen, die optie kies ik het vaakst.

Zoals S1lkwood zegt, zulke dingen zijn wel leuk om mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp uit je verhaal dat jij juist zo iemand bent die als irritant wordt ervaren. :D Als iedereen zo redeneert blijft het spel een groot slagveld. :7

Ik kan me er niet aan storen, Gtaforum.nl heeft zijn eigen crew die je kan joinen op een paar voorwaarden, en crew only spelen is al redelijk ettervrij. En daarbij.. Het is een spel waar het bij hoort. Het kan, dus je mag het zo doen. Anderen ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...