Jump to content

Ik snap het niet.


Yoeerii

Recommended Posts

Ik begrijp uit je verhaal dat jij juist zo iemand bent die als irritant wordt ervaren. icon_mrgreen.gif Als iedereen zo redeneert blijft het spel een groot slagveld. emo.gif

Ik kan me er niet aan storen, Gtaforum.nl heeft zijn eigen crew die je kan joinen op een paar voorwaarden, en crew only spelen is al redelijk ettervrij. En daarbij.. Het is een spel waar het bij hoort. Het kan, dus je mag het zo doen. Anderen ook.

Haha dat vermoed ik van wel, maar is niet zo dat ik dat alleen maar doe, na een avondje missies en beetje aan klooien is het wel leuk om de avond af te sluiten door lsc te terroriseren, of vanalles wat de meeste hier irritant vinden:-)

Begrijp ook wel dat het lastig/vervelend is voor sommigen, marja oplossingen zijn er genoeg en erg makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een hoog genoeg level waardoor mensen mij meestal uberhaupt vermijden (ben meestal hoogste level ingame).

Dus voor mij is het lekker rondtouren, en als iemand me wilt afknallen; AP Pistol driveby en wegkarren maar :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon terugpakken ;)!! Maar daar gaat het toch ook een beetje om in GTA, killen en gekilled worden, maar ik begrijp wat je bedoelt. Het zou leuker zijn zonder tanks en straaljagers. Of R* moet hier een aparte room voor aanmaken voor mensen die met het grof geschut willen werken.

Maar zoek een leuke groep vrienden en ga hier gekke dingen mee doen in een sessie! :)

Had het nog niet eens over de tanks en straaljagers ;)

Ik wil soms gewoon een beetje lopen, met wat vrienden een takelheli pakken. En elkaar in een steegje proberen te gooien. (lol) dat soort dingen. En dan zijn er weer mensen die alles kapot gaan maken. Terwijl jij niks doet, ik bedoel maar. GTA staat toch niet voor alleen maar killen..? Ik wil heel vaak mensen met m'n heli ophalen. Dan zit ik in me headset te zeggen "DONT SHOOT I WANT TO FLY AND PARACHUTE WITH YOU" en raad eens? Ik ben dood.

In een ander topic zeg je dat je headset het niet doet in GTA Online :7

Bewerkt: door muller295
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon terugpakken ;)!! Maar daar gaat het toch ook een beetje om in GTA, killen en gekilled worden, maar ik begrijp wat je bedoelt. Het zou leuker zijn zonder tanks en straaljagers. Of R* moet hier een aparte room voor aanmaken voor mensen die met het grof geschut willen werken.

Maar zoek een leuke groep vrienden en ga hier gekke dingen mee doen in een sessie! :)

Had het nog niet eens over de tanks en straaljagers ;)

Ik wil soms gewoon een beetje lopen, met wat vrienden een takelheli pakken. En elkaar in een steegje proberen te gooien. (lol) dat soort dingen. En dan zijn er weer mensen die alles kapot gaan maken. Terwijl jij niks doet, ik bedoel maar. GTA staat toch niet voor alleen maar killen..? Ik wil heel vaak mensen met m'n heli ophalen. Dan zit ik in me headset te zeggen "DONT SHOOT I WANT TO FLY AND PARACHUTE WITH YOU" en raad eens? Ik ben dood.

In een ander topic zeg je dat je headset het niet doet in GTA Online :7

Ik heb 'm laatst toch echt horen praten... ;)
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap ook wat je bedoelt. laatst was ik ook samen met vrienden in een server en toen werden we steeds af geknald door iemand. maar soms heb je geluk en wil iemand je niet vermoorden.dan rijd je ergens rond en rijd iemand achter je aan en begint diegene te toeteren en als je stopt en uit stapt kan je met diegene mee rijden. dus soms kom je ook wel chille gasten tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...