PrutserNL Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Maar dan moeten ze in ieder geval 1.5 miljoen laten staan. Je hebt dat immers gekocht. Maar dat heb je toch ook dik uitgegeven?? Als je alles komt in warstock ben je al zeker 6 mill kwijt. Ik vind dat je niet mag zeuren daarom. Voordat ik geld kreeg had ik ook 6 miljoen op de bank staan. Maar heb wel zeker 20 miljoen uitgegeven in de tussentijd. Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Geld terug naar 50k, inmiddels weer 97k. Voor de hackers waarvan ik geld kreeg had ik legaal en op geheel eerlijke wijze meer dan 1 miljoen verdiend, beetje zuur dus... Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 En hoeveel van dat gehackte geld heb je uitgegeven? Hoeveel Adders, Entitys, Tanks, Heli's etc. heb je daarvan gekocht? Reageren
Shopke Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Bij mij is het geld er nog steeds. Per ongeluk verkregen door een bountie te killen met 'n nogal grote som geld. Jammer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.