Jump to content

Vrijdag 7 Maart 2014 15:00 heel Nederland plat

Recommended Posts

Geplaatst:

Bezuinigingen, Spacy. Men noemt bezuinigingen de afbraak van onze maatschappij. Natuurlijk kunnen we eindeloos geld uit blijven geven als we dat geld niet hebben...oh wacht. slapen.gif

Nederland kennende zijn we mentaal erg zwak en laten we alles over ons heen gaan.

Mag jij mij toch uitleggen wat mentaal zwak is, als wij de democratisch gekozen regering laten doen waarvoor zij aangesteld zijn?

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA-LCS-Maverick

24

• Dutchy3010

14

• SpacyColours

13

• Sir_Ballas

12

Geplaatst:

Eerst zien, dan geloven. "Afbraakregering", geen enkele regering had het beter gedaan in deze tijd. Ze kunnen gewoon niet anders. Jammer dat 50% van Nederland te dom is om dat te begrijpen.

Je haalt de woorden uit mijn moment. Dit is waarschijnlijk gewoon weer om aandacht te zoeken ofzo. :7

Geplaatst:

Tja, ik heb zelf in relatieve armoede geleefd en kan daaruit concluderen dat als je überhaubt een auto hebt om de weg mee te blokkeren, dat je dan al gewoon je verwende bek moet houden over geld. Dit wordt weer hetzelfde kansloze gejammer als met Occupy en vele andere demonstraties in Nederland: klagen omdat het kan, niet omdat je iets te klagen hebt. Ik ben het met Dutchy eens, de zielepoten die hieraan meedoen zijn zelf toch te stom om zelf enig idee te hebben hoe de boel daadwerkelijk werkt.

Geplaatst:

Ze doen hun best maar, Rutte en kornuiten kijken er toch niet anders van. Welkom bij de VVD.

Geplaatst:

Dit laat zien dat wij Nederlanders altijd iets moeten hebben om over te zeiken. Als het het weer niet is gaat het over de politiek. Laat ze het maar lekker doen. Ben benieuwd..

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp hier wilt een hoopje idioten de rest van het land gaan blokkeren, waardoor men enkele miljoenen misloopt door economische schade, om de bezuinigingen aan te klagen die nodig zijn en voortkomen uit een economisch zwakkere periode? Wat een slimme actie joh!

Het toont toch mooi hoe velen geen idee hebben waar alles over gaat.

Geplaatst: (bewerkt)

Wil iemand me uitleggen wat een afbraakregering is, en waarom wij dat fenomeen trachten te gaan oplossen door de buurtbewoners de weg te blokkeren? Volgens mij heb ik wat gemist. emo.gif

Dat zal een regering zijn, die afbreekt wat men heeft opgebouwd. Daar zit wel wat in.

Wat de logica achter een heel land plat gooien zit... hmm... Ey, jij bent degene die net afgetoetst is op logica. Jij zou het als geen ander weten! >.<

Nou, het enige wat er in me opkomt, is dat heel NL in de 2e wereld oorlog ook plat lag. Na de 2e wereld oorlog ging het weer "goed" met NL. Maarja, of we dat nou willen :D

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Eerst zien, dan geloven. "Afbraakregering", geen enkele regering had het beter gedaan in deze tijd. Ze kunnen gewoon niet anders. Jammer dat 50% van Nederland te dom is om dat te begrijpen.

jij bent echt kkdom aaa mattie

hoe kun je nou zeggen dat geen enkele regering het beter had gedaan

dat kun je niet weten want er is geen andere regering geweest die met precies dezelfde factoren te maken hebben gehad

aaaa mattie

sahbi

Geplaatst:

Bezuinigingen, Spacy. Men noemt bezuinigingen de afbraak van onze maatschappij. Natuurlijk kunnen we eindeloos geld uit blijven geven als we dat geld niet hebben...oh wacht. slapen.gif

Nederland kennende zijn we mentaal erg zwak en laten we alles over ons heen gaan.

Mag jij mij toch uitleggen wat mentaal zwak is, als wij de democratisch gekozen regering laten doen waarvoor zij aangesteld zijn?

Democratisch ? :7, een niet direct gekozen eerste kamer die bij bijvoorbeeld het woonakkoord en pensioenakkoord heel erg bepalend waren noem ik niet democratisch.

Geplaatst: (bewerkt)

jij bent echt kkdom aaa mattie

hoe kun je nou zeggen dat geen enkele regering het beter had gedaan

dat kun je niet weten want er is geen andere regering geweest die met precies dezelfde factoren te maken hebben gehad

aaaa mattie

sahbi

Wat een taalgebruik, je zou jezelf moeten schamen, vooral tegenover een Administrator... :7

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Geplaatst:

@ Eli-R: Het is niet de bedoeling om zulk taalgebruik te gebruiken, ongeacht of je tegen een administrator of een ander lid spreekt overigens. We proberen hier op een volwassen manier met elkaar te communiceren en ik hoop dat je dat in het vervolg ook zult proberen. :Y

Wil iemand me uitleggen wat een afbraakregering is, en waarom wij dat fenomeen trachten te gaan oplossen door de buurtbewoners de weg te blokkeren? Volgens mij heb ik wat gemist. emo.gif

Dat zal een regering zijn, die afbreekt wat men heeft opgebouwd. Daar zit wel wat in.

Wat de logica achter een heel land plat gooien zit... hmm... Ey, jij bent degene die net afgetoetst is op logica. Jij zou het als geen ander weten! >.<

Nou, het enige wat er in me opkomt, is dat heel NL in de 2e wereld oorlog ook plat lag. Na de 2e wereld oorlog ging het weer "goed" met NL. Maarja, of we dat nou willen :D

Oh, vandaar dat ik zo laag heb gescoord op mijn logica-toets, dan was dit dus het antwoord bij "Welke van de volgende dingen is een synoniem voor 'platgooien'?"

A: Fijnstampen

B: Een plateau ergens naartoe slingeren

C: Je auto midden op de weg parkeren

Geplaatst:

Mijn punt blijft hetzelfde. Je kun niet klakkeloos beweren dat geen enkele andere regering het beter had gedaan. Dit is een uniek scenario op een uniek tijdstip. Tenzij mensen meerdere universums kunnen ondergaan zal het ook nooit duidelijk worden of een andere regering het beter had gedaan.

Geplaatst:

Maar met een dergelijke uitspraak maak je gelijk elke vorm van discussie moot. Want "scenario A is niet zozeer beter/slechter dan scenario B, want het is niet het geval" Zo blijf je continu in cirkeltjes redeneren en dat brengt ons niets verder. Als je het oneens bent met wat Dutchy zegt dan kun je beter komen met argumenten. In dit geval dus maatregelingen die de regering beter had doorgevoerd, ergo sum creëer je zelf een scenario waarin een hypothetisch regering dus beter is dan de huidige. Tot dan is de uitspraak van Dutchy noch juist noch fout.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...