Dexist Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 (bewerkt) Een remake van Spyro the dragon, zou geweldig zijn! -mijn eerst ps1 spel Bewerkt: 28 januari 2014 door Dexist Reageren
Michael Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Ze mogen van mij wel dat met meerdere games doen. Een aantal spelletjes van Zelda bijvoorbeeld Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Enige dat ik zou willen is The Last Of Us (2) met dan nog betere graphics op de PS4! Niet dat een nog beter verhaal/gameplay mis zou zijn natuurlijk. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Ze mogen van mij wel dat met meerdere games doen. Een aantal spelletjes van Zelda bijvoorbeeld Ik wou hetzelfde suggereren. Ik vind het zo jammer overigens dat ze Zelda: Ocarina of Time telkens 'oppoetsen' voor Nintendo's nieuwe handhelds. Op deze kastjes is het echt niet mogelijk om die game er mooier te doen uitzien. Oké, de muren en wapens blinken een beetje harder en zien er wat bewerkt uit t.o.v. de originele versie op N64. Maar eerlijk? Geef mij die laatste dan maar. Ze mogen echt Zelda: Ocarina of Time de waardering geven die het verdient en deze game EINDELIJK eens DEFTIG remaken in HD voor een EVENWAARDIG platform. Ze doen deze game elke keer opnieuw oneer aan, vind ik. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 (bewerkt) Dat is toch gewoon de xbox-versie? Defuk? Dit is de PC versie hoor @3L1077: Oeh ja! The Last Of Us trok het beste uit de PS3 dus dat moeten ze zeker op de PS4 doen! Lijkt net echt dan! Bewerkt: 29 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Resident evil 4 voor de nu "current-gen" (PS4/One) zou echt geweldig zijn Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Vind niet dat je het als uitmelken kan beschouwen, de speler beslist uiteindelijk zelf als die het koopt of niet. Heb zelf niet echt spellen die van mij een make-over hoeven te ondergaan, ze mogen er wel mee verder gaan, maar zou ze zelf niet meteen kopen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Wellicht een make-over voor GTA V voor PC en Next- Gen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Een heruitgave van de GTA-trilogie zie ik wel zitten. Opgepoetst, welteverstaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.