Michael Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Als het heel gezellig is gaan we wel iets van twee uurtjes spelen. Dat ligt dan eigenlijk aan, hoe gezellig en druk de meeting is. Joriz heeft dan ook zijn capturecard: als je niet alles bij kan wonen kijk je gewoon de opgenomen footage even Reageren
Nitivity Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 ook hier ben ik van de partij! psn: Nitivity headset: Ja Reageren
Finnboem Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik doe mee hoor! Wil al jullie Albany Roosevelts wel zien dan! Psn: Finnboem Headset: nee Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 (bewerkt) Count me in. Als het heel gezellig is gaan we wel iets van twee uurtjes spelen. Dat ligt dan eigenlijk aan, hoe gezellig en druk de meeting is. Joriz heeft dan ook zijn capturecard: als je niet alles bij kan wonen kijk je gewoon de opgenomen footage even Als het gezellig is spelen we toch gewoon totdat de room leegloopt en niemand meer zin heeft? Bewerkt: 13 februari 2014 door BoerDave Reageren
Michael Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik zal jullie zo er even opzetten. Count me in. Als het heel gezellig is gaan we wel iets van twee uurtjes spelen. Dat ligt dan eigenlijk aan, hoe gezellig en druk de meeting is. Joriz heeft dan ook zijn capturecard: als je niet alles bij kan wonen kijk je gewoon de opgenomen footage even Als het gezellig is spelen we toch gewoon totdat de room leegloopt en niemand meer zin heeft? Dat bedoelde ik. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik doe weer mee! PSN: TheDutchWesley Headset: Ja Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Moet me helaas afmelden heb die avond discozwemmen maar dat is niet anders doe wel mee met de volgende meeting! Reageren
iRico Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik wil nog wel meedoen? PSN: iRico-NL Headset: Ja maar weet nie of ik hem aan ga doen! Reageren
gortig Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 ik doe ook mee Psn: gortig Headset:ja Reageren
Michael Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 (bewerkt) Ik heb ondertussen de lijst weer helemaal bijgevuld. Er is geen plek meer over, en we hebben dus het limiet voor de zestien mensen al gehaald. Dit is natuurlijk heel mooi, maar wil jij misschien nog meedoen? Dan kan je hier even een berichtje zetten. Dan zet ik je namelijk op de reservelijst, dit betekent wanneer er iemand er niet is zijn plek wordt weggegeven. Dan krijgt een andere persoon dus die plek, vergeet dus niet jezelf aan te melden door de reservelijst! See you soon in Los Santos! Ik doe weer mee! PSN: TheDutchWesley Headset: Ja Leuk dat je meedoet! Moet me helaas afmelden heb die avond discozwemmen maar dat is niet anders doe wel mee met de volgende meeting! Geen probleem, bedankt voor het melden. Ik wil nog wel meedoen? PSN: iRico-NL Headset: Ja maar weet nie of ik hem aan ga doen! Je kan nog meedoen, en je staat nu op de lijst! ik doe ook mee Psn: gortig Headset:ja Bedankt voor het aanmelden! Bewerkt: 13 februari 2014 door Asphyxiated Reageren
iRico Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Uhm mijn PSN staat verwisseld met me Forum naam. PSN= iRico-NL Forumnaam=iRico Reageren
Ricarock97 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Mag ik nog mee doen? :$ PSN: Ricarock97 headset: Jep HOpelijk meld iemand zich af ;d Reageren
Michael Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Ik zal je zo op de reservelijst zetten. Uhm mijn PSN staat verwisseld met me Forum naam. PSN= iRico-NL Forumnaam=iRico Oh, bedankt voor het melden! Reageren
Nitivity Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Het is weeekend schatjes!!! Laat t meeting weekend maar beginnen! TOT VANAVOND! De meeting zal richting 20:15 beginnen, wanneer iedereen in de sessie is. De meeting zal eerst plaatsvinden in mijn huis, Richard Majestic. Ik zal iedereen uitnodigen om in mijn appartement te gaan. Degene die een whiskeytje, of een wijntje willen kunnen uiteraard een krijgen in mijn appartement. Wijntje? whiskeytje? ..hmmm wie is dan de bob?Trouwens, als we dan toch in jou appartement zijn..kunnen we gelijk mijn stoute gta5 droom uit laten komen. Onder het motto " elkaar beter leren kennen" kunnen we kijken hoeveel personen we in jou douch hokje kunnen proppen! :schater: Reageren
Michael Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Haha, dat is eerder is gebeurd in Grand Theft Auto Online. Kunnen we wel proberen als iedereen erin wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.