Finnboem Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Tot 20:15 kan ik joinen toch ben nu aan het eten tot straks miss Reageren
martian Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Psn martian0113 Head set ja Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Ik zal wel weer die glitch hebben dat iedereen opeens 'Left' Reageren
don-fransisco Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Don-fransisco headset ja Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Het was zeer gezellig! Morgen nog een meeting, dit keer van mij. Reageren
Michael Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Jongens, ik mag zeggen dat we een succesvolle meeting hebben gehad. We hadden een volle sessie, en we hebben veel plezier in de meeting zelf gehad. De winnaars van 'Pimp My Rat-Loader' zijn TheDutchWesley. iRico en tjaarda1999. Jullie signature's komen morgen op het forum te staan. Overigens kreeg ik nog te horen over Mrkwark dat hij zich niet goed voelde bij de meeting. Ik begon wat met Dave grapjes te maken maar dat is uiteindelijk allemaal uit de hand gelopen. Mrkwark, het spijt me heel erg. Ik wou niet dat jij een rot avond zou hebben. Ik vind wel het super dat je leuk hebt meegedaan. Mooi dat je het even vertelt dat het je dwars zit. Dan kan ik, maar de anderen de volgende keer hier aan denken. Ik wil iedereen bedanken voor het komen op de meeting. Ik zal morgen bezig gaan met de Signature's voor Pimp My Rat-Loader en nog velen zijn nu aan het doorspelen. Ik wil ook Joriz even bedanken dat hij deze meeting best wel groot in het nieuws heeft neergezet. Zonder jou hebben we niet deze meeting gehad, bedankt! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) En wie is winnaar van `Put your best clothes on...`? Bewerkt: 14 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Michael Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Daar ben ik echter niet over uit. Namelijk hadden de mannen steeds alle kleding aan. Ik ga waarschijnlijk de foto's bij langs. Bewerkt: 14 februari 2014 door Asphyxiated Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Inderdaad, dat taalgebruik kan wel wat beter. Volgende keer kickje als iemand zich misdraagt. Voor de rest was het wel prima Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Iemand nog opgenomen media? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 En wat houdt dat signature in? Reageren
Michael Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 De signature is gewoon een klein plaatje die je op je profiel kan zetten. En er waren Contests Dave, alleen wisten de helft er niks van. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 De signature is gewoon een klein plaatje die je op je profiel kan zetten. En er waren Contests Dave, alleen wisten de helft er niks van. je had het eigelijk eerder in de topic moeten zetten dan de dag zelf Reageren
Finnboem Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Het was een erg leuke meeting! Misschien is het een leuk idee om de volgende keer echt een carmeet te doen! Heb ook wat foto's gemaakt! Ik ben degene met de Albany Roosevelt:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.