Jump to content

{PS3} GTA Online BMX Meeting Vrijdag 28 Februari om 20:00


TheDutchWesley

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    14

  • FcUtreg4Life

    8

  • tjarda1999

    5

  • Kaitjee98

    4

Meld mij ook maar aan, dan heb ik m'n BMX tenminste niet voor niets gekocht. Lijktr me verder ook weleens gezellig en heb verder toch niets beters meer te doen, had eigenlijk 'n verjaardag, maar die gaat wegens ziekte vd jarige niet door, dus ...

PSN:

FcUtreg4Life

Headset

Ja

BTW: Weet iemand waar je die BMX gewoon kunt vinden? Wil namelijk liever 'n zwarte of 'n witte ipv de zilveren die je krijgt als je 'm braaf koopt. Had gehoopt hem bij LSC 'n ander kleurtje te geven, maar dat gaat helaas niet. :?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

En kan ik die Elegy daarna dan wel verkopen? Ik heb namelijk slechts een open spot in mijn garage en eigenlijk wil ik die spot ook open houden. Ziet er namelijk wel mooi uit zo en die Elegy hoef ik sowieso niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Die elegy kan ke gewoon weer verkopen. Weet niet voor hoeveel geld en anders blaas je hem gewoon op

@vandijk0348 ik heb er ook last van. En ook bijna iederewn en de betere mensen zoals H20Delirious en Vanoss, die een wat betere internet als wij in nederland, hebben er ook vaak last van in hun opnamens!

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

BTW: Weet iemand waar je die BMX gewoon kunt vinden? Wil namelijk liever 'n zwarte of 'n witte ipv de zilveren die je krijgt als je 'm braaf koopt. Had gehoopt hem bij LSC 'n ander kleurtje te geven, maar dat gaat helaas niet. :?

Van de week kwam ik in de avond/nacht een paar NPC's op een BMX tussen Paleto Bay en North Chumash tegen. Of hier een zwarte of witte BMX bij zat weet ik niet. Ik heb er toen nog eentje afgepakt met de bedoeling om deze naar mijn garage te fietsen. Halverwege kreeg ik echter een missie per sms en ben die gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze vette meeting wil ik voor t eerst wel is bij zijn :) Al ben ik net bezig met een nieuw char , is t dan mogelijk voor een bmx te krijgen??

PSN : N1XTER_87 ( is nieuwe) Lefty_AFCA is de ouwe met char lvl99

Headset : JA!

Link to comment
Delen op andere websites

@DutchWesley,

Heb het geprobeerd, maar A: Die truc werkt niet meer, em B: De Elegy kan je dus niet verkopen, maar dat heb ik ondertussen anders opgelost. Heb 'n willekeurige auto vd straat geplukt, die op de plek vd Elegy in m'n garage gezet en 'm daarna verkocht. ;)

@N1XTER,

Als je 'n garage bezit, dan kun je ook 'n BMX kopen. Tenminste, dat kan bij 'n 6 en 10 car garage, maar of dit ook bij 'n 2-car kan weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

@DutchWesley,

Heb het geprobeerd, maar A: Die truc werkt niet meer, em B: De Elegy kan je dus niet verkopen, maar dat heb ik ondertussen anders opgelost. Heb 'n willekeurige auto vd straat geplukt, die op de plek vd Elegy in m'n garage gezet en 'm daarna verkocht. ;)

@N1XTER,

Als je 'n garage bezit, dan kun je ook 'n BMX kopen. Tenminste, dat kan bij 'n 6 en 10 car garage, maar of dit ook bij 'n 2-car kan weet ik niet.

Oke thnx! dan kom ik wel met me ouwe char , daar heb ik garage van 10 en 2 bmx er in staan :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel een eigengemaakte race starten. die begint vlak voor de tunnel rechtsboven en dan moet je met een Mountainbike of een BMX naar de top van Mt. Chiliad komen. Is erg grappig met een grote groep omdat de paden niet groot genoeg zijn en dan willen een paar mensen nog wel eens vallen. Heb ook een race dat je gewoon van Mt. Chiliad moet afspringen en proberen te overleven met je BMX.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor diegene die een gekleurde (rood,geel,zwart,groen) BMX willen hebben, in de buurt van de missie Underhand Contraband (vinewood hills) spawnen ze regelmatig. Rechts van genoemde missie bij het wandelpad. Even wegrijden en weer terug komen indien ze er niet staan ( groepje fietsers)

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...