Jump to content

{PS3} GTA Online BMX Meeting Vrijdag 28 Februari om 20:00


TheDutchWesley

Recommended Posts

Vond je? Jij en Vandijk gaan zeker op mn respectlijst. Wat een lol. Was meer een we-doen-maar-wat sessie dan een BMX meeting. Hopen dat de meeting dinsdag leuk wordt van Ashpyxiated. Moet ik er anders nog één 'organiseren' met dezelfde groep als die van gisteren? Hopen dat de problemen rond R* dan wel weer opgelost zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    14

  • FcUtreg4Life

    8

  • tjarda1999

    5

  • Kaitjee98

    4

Ja ... dat vond ik echt. Heb wel gelachen ondanks dat het oorspronkelijke plan om met de BMX te stunten aardig in duigen viel. :D Ennuh ... wat 'n volgende meeting betreft kun je dat altijd proberen. Weet niet of ik vd partij kan/zal zijn, vriendin komt morgen terug van vakantie dus moet ook weer tijd aan haar besteden :?, maaruh ... nee heb je, ja kun je krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

:D

Dus je Roosevelt heeft dat 4 sterren wanted level en die kogelregen bij Mors Insurance uiteindelijk overleeft? :puh:

Ja dat wel, duurde 1 kwartier voordat ik met mn gebarste ruiten en lekke banden uit de metro kwam! Maar ja daar moest ik wel doorheen omdat een bepaald persoon met een tank rondjes reed en alles wat los en vast zat kapot schoot haha. Maar uiteindelijk ben ik toch nog levend en wel bij m'n 'crib' aangekomen. Bewerkt: door alaska1001
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...