Jump to content

Xbox360 meeting muscle cars


Burnbbyburn

Recommended Posts

Goede avond ik ben hier redelijk nieuw en zie veel meetings maar de meeste zijn voor psn dus ik zag er aan te denken om een xbox meeting te organiseren.

Het thema is muscle cars.

Datum 28 Februari

Tijdstip 23.00

Ontmoetig bij LSC, (centrum)

Headset is niet perse nodig maar liever wel.

Dus laat weten of je er bij wilt zijn, of je een headset hebt en je GT ! De meeting gaat door als er meer dan 5 mensen mee doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Indien er voor 10 uur er niet nog drie mensen zich aanmelden ben ik bang dat dit een mislukte poging is. Als er iemand nog een opmerking heeft, zich aan wil melden of vragen heeft, laat het weten. Ik hoop dat dit wel gewoon door kan gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat er wel regelmatig naar gevraagd word maar als iemand een meeting wil organiseren er niemand reageert... :(

Of zitten wij op het verkeerde forum...?

Bewerkt: door WaXweazle1976
Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat er wel regelmatig naar gevraagd word maar als iemand een meeting wil organiseren er niemand reageert... :(

Of zitten wij op het verkeerde forum...?

Helemaal mee eens, ik zie dat veel meetings van xbox niet door gaan. Er is volgens mij genoeg animo voor, alleen wat het probleem nou is weet ik ook niet. Het leek me wel leuk om te organiseren maar goed het lijkt me geen zin hebben om voor drie mensen een meeting te organiseren. Helaas, volgende keer beter !

10 uur doen?

heb twee characters een vrouw en een man. vrouw speelt mijn vriendin onder.

zbox live is styl3xj

Ik vind het best ! De rest ? Atans half 11, nog een paar dingen regelen.

Bewerkt: door Burnbbyburn
Link to comment
Delen op andere websites

Boeie, doel is natuurlijk dat we eerst een rondje hard lopen met 5 man, daarna elkaar neer hoeken en uiteindelijk alle 5 in een volle server gaan en gaan racen met onze tanks, jagend op andere spelers.

een tank heb ik wel in het assortiment :engel:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...