bricone Posted March 4, 2014 Report Posted March 4, 2014 Weet dat je die hebt ;-) haha airport chaos Quote
WaXweazle1976 Posted March 5, 2014 Report Posted March 5, 2014 Als we elkaar nou gewoon toevoegen (d'r zijn er hier toch niet zoveel) weten we gelijk wie we wel neer moeten schieten en wie niet... Oja en dan kunnen we zo nu en dan spontaan een meeting hebben... Quote
bricone Posted March 5, 2014 Report Posted March 5, 2014 Als we elkaar nou gewoon toevoegen (d'r zijn er hier toch niet zoveel) weten we gelijk wie we wel neer moeten schieten en wie niet... Oja en dan kunnen we zo nu en dan spontaan een meeting hebben... Ja klopt jeweet nooit dat je elkaar ineens allemaal online tref. Quote
TryX Posted March 5, 2014 Report Posted March 5, 2014 inderdaad, heb je al toegevoegd btw ;-) met bricone bijvoorbeeld speel ik regelmatig samen :-) Quote
R3ne Posted March 6, 2014 Report Posted March 6, 2014 voeg me maar toe GT jongderene ik ben meestal savond van een uurtje of 7 tot half 9 online. Quote
Recommended Posts