Jump to content

waypoint gebruik..


Liquid8

Recommended Posts

weining..soms is het wel handig,maar ken de map naderhand al aardig dus niet nodig :bonk:

Oh ja, ik speel al gta vanaf de release dag met andere gta's kende ik de map zo maar deze toch op de een of andere manier niet.. Misschien ben ik gewoon lui en kies ik voor de makkelijke manier haha!

Link to comment
Delen op andere websites

weining..soms is het wel handig,maar ken de map naderhand al aardig dus niet nodig :bonk:

Oh ja, ik speel al gta vanaf de release dag met andere gta's kende ik de map zo maar deze toch op de een of andere manier niet.. Misschien ben ik gewoon lui en kies ik voor de makkelijke manier haha!

is niet erg hoor lui zijn :zz::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij steeds vaker zonder, het is ook zo dat als je altijd maar achter dat paarse lijntje aan rijd, je eigenlijk geen idee heb waar je bent of hoe je daar gekomen bent...

Als je zonder gps ergens heen rijd moet je op de weg en je omgeving letten, dan leer je eigenlijk automatisch de kaart uit je hoofd... ;):tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik helemaal uit mijn hoofd waar ik ook naar toe wil zelfs na 3 weken stoppen met gta wist ik het nog steedst :muur:

Ook als je de map helemaal uitzet?

Ik speel zonder waypoints, maar kijk wel geregeld naar de map.

ik kan ook zonder map helaas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb normaal altijd gebruik gemaakt van Waypoints. Maar in feite weet ik alle wegen wel in Grand Theft Auto V. Door dit topic ga ik wellicht minder gebruik maken van de Waypoints. Het feit dat ik al weet waar ik heen moet geeft me al een indruk dat het onnodig is. Je leert ook nieuwe dingen wanneer je op je eigen geheugen gebruikt. Ik heb heel veel dingen geleerd in Blaine County om gewoon geen Waypoints daar te gebruiken en alles te ontdekken daar.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst gebruikte ik ze voor alles, maar tegenwoordig niet meer. Ik rijd zo overal naartoe, zonder waypoints. Zonder map zou ik niet durven zeggen, bovendien gebruik ik de waypoints nog wel tijdens missies, uit angst om grat verkeerd te rijden. :bonk: Maar tijdens het 'freeroamen' rijd ik zo, uit automatisme naar de LSC, garages, ... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat ik de map grotendeels wel in mijn hoofd heb zitten, gebruik ik hem nog wel regelmatig. (als je div. keren verkeerd gereden bent en je zit weer op een snelweg de stad uit terwijl je midden in de stad had willen uitkomen dan wordt je wel vanzelf :muur::bonk: )

Alleen de dingen zoals het afleveren van een auto bij S, de LSC's en zelfs mijn "eigen" huis weet ik zonder te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...