Jump to content

waypoint gebruik..


Liquid8

Recommended Posts

De bijgeleverde kaart gebruik ik sowieso nooit, de minimap onderin de hoek van het scherm alleen om te weten in welke richting vijanden/vrienden zich begeven. GPS gebruikte ik voorheen altijd, maar lette daarbij ook op de omgeving. Zo ken ik in de stad de weg wel redelijk tot goed, maar daarbuiten is 'n ander verhaal. Zoals eerder gezegd kom ik daar gewoon te weinig. In de situaties waarbij ik wel 'n waypoint gebruik of het spel zelf z'n GPS aanzet wijk ik overigens regelmatig af vd voorgestelde route omdat ik het vaak niet eens ben met het pad dat R* voor me uitstippelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je geen GPS geluidjes hebt zoals in GTA IV.

Inderdaad. Misschien was er niet teveel mensen die dit wou gebruiken en had Rockstar Games besloten om deze functie te stoppen :cry:

Oja, dat er geen GPS-Geluidjes zijn heb ik nu pas opgemerkt nu jullie het zeggen, Best jammer ja inderdaad...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog steeds niet in bepaalde straatjes of ik nou links of rechts moet op bij LSC te komen. Ik gebruik nog Waypoints maar moet dat maar is in mindering brengen. Alleen helaas dat die stem weg is en dat je nu alleen een pijltje linksonder is die je de weg letterlijk wijst.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik waypoints, alleen om te zien hoe ver je nog moet. Dat is best handig. Maar Ik ken bijna heel de map uit me hoofd, alleen de bos bij Mount Chiliad ken ik nauwelijks uit me hoofd.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...