FcUtreg4Life Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 De bijgeleverde kaart gebruik ik sowieso nooit, de minimap onderin de hoek van het scherm alleen om te weten in welke richting vijanden/vrienden zich begeven. GPS gebruikte ik voorheen altijd, maar lette daarbij ook op de omgeving. Zo ken ik in de stad de weg wel redelijk tot goed, maar daarbuiten is 'n ander verhaal. Zoals eerder gezegd kom ik daar gewoon te weinig. In de situaties waarbij ik wel 'n waypoint gebruik of het spel zelf z'n GPS aanzet wijk ik overigens regelmatig af vd voorgestelde route omdat ik het vaak niet eens ben met het pad dat R* voor me uitstippelt. Reageren
Kratod Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Krijg het vaak moeilijk in de buurt van de industrie en snelwegen. Voor de rest buiten de stad wil ik graag de snelste roeten en soms ken ik alleen de langste >.> Reageren
Michael Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je geen GPS geluidjes hebt zoals in GTA IV. Inderdaad. Misschien was er niet teveel mensen die dit wou gebruiken en had Rockstar Games besloten om deze functie te stoppen Reageren
Liquid8 Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je geen GPS geluidjes hebt zoals in GTA IV. Inderdaad. Misschien was er niet teveel mensen die dit wou gebruiken en had Rockstar Games besloten om deze functie te stoppen Oja, dat er geen GPS-Geluidjes zijn heb ik nu pas opgemerkt nu jullie het zeggen, Best jammer ja inderdaad... Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 (bewerkt) Ik weet nog steeds niet in bepaalde straatjes of ik nou links of rechts moet op bij LSC te komen. Ik gebruik nog Waypoints maar moet dat maar is in mindering brengen. Alleen helaas dat die stem weg is en dat je nu alleen een pijltje linksonder is die je de weg letterlijk wijst. Bewerkt: 27 februari 2014 door TheDutchWesley Reageren
R3ne Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Ik weet nog steeds niet in bepaalde straatjes of ik nou links of rechts moet op bij LSC te komen. dat is waar ik ook de mist nog weleens in ga, alleen omdat er 2 inritten zijn ram ik de muur nog wel eens.. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Qua richtingsgevoel ben ik nogal een zeef in GTA, dus ik gebruik nog gewoon de ouwe trouwe waypoint Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 (bewerkt) Ik gebruik waypoints, alleen om te zien hoe ver je nog moet. Dat is best handig. Maar Ik ken bijna heel de map uit me hoofd, alleen de bos bij Mount Chiliad ken ik nauwelijks uit me hoofd. Bewerkt: 2 maart 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.