Bierbuikje Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Dit doen ze maandelijks, je kunt er de klok op gelijk zetten. Doen ze gewoon om te kijken hoe ver ze kunnen komen en de navo landen te testen. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Die Russen toch! Zouden ze ook tot aan de Labrador Eilanden proberen te geraken? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Vast wel. Vraag me nou wel nog steeds af hoe die rommel daar in het oosten van Oekraïne begonnen is. Ik praatte laatst met iemand die weer iemand kent die uit Donetsk komt, en wat de Oekraïners daar deden met de (licht pro-Russische) bevolking toen het nog vredig was, klinkt ook niet als zuivere koek. Het echte verhaal zal helaas nooit naar buiten komen, ben ik bang. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Dat kan ik ook wel best geloven, aangezien ze daar (toen) in de minderheid waren die Russen. Maar de laatste tijd hoor je toch minder over het conflict... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.