Jump to content

Rooftop Rumble


Johncubano

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    10

  • LethalMaximus73

    6

  • ERRWINS

    4

  • harry1985

    3

Ik ben momenteel level 81 maar nog niks gevonden hierin hij valt onder missies toch ?

Ik weet niet hoe het zit met mensen die de missie nog niet gewoon van martin hebben gekregen, maar ik kan hem gewoon krijgen via start, online, jobs, host of join job, rockstar created, missions, daar moet ie bijstaan als je inderdaad al level 75 bent geweest.

Ze staan er dan op alfabetische volgorde.

Ik moet wel toegeven dat ik die mission meteen van martin heb gekregen toen ik level 75 werd, dus mischien moet je hem wel eerst gewoon krijgen.

Zou het anders dan niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals LethalMaximus al aangeeft zul je 'm waarschijnlijk eerst van Martin moeten krijgen en accepteren. In dat geval zou ik als ik jou was Martin gewoon zelf bellen en om 'n job vragen. Kans is aanwezig dat dit RR betreft, zoniet ... dan bel je 'm gewoon nogmaals, net zolang tot hij wel met RR over de brug komt. Kan nooit lang duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een mongolen heb je er tussen zitten zeg... Net een paar keer rooftop rumble gedaan met random spelers... De eerste keer wordt je doodgereden als je bezig bent om die 4 wagens op te blazen, de tweede keer rijden ze je in die garage al morsdood en net de derde keer kicken ze je uit de sessie op t moment dat je het koffertje/pakketje probeert af te leveren.....

Link to comment
Delen op andere websites

Vertel mij wat VanDijk, zo vaak dat ik missies speel en ondertussen gewoon gekilled wordt door een van m'n medespelers, of dat ze hetgeen dat je moet stelen opblazen. Om maar niet te spreken over die gasten die 'n missie joinen, maar vervolgens doodleuk iets heel anders gaan doen. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Om Rooftop Rumble te spelen moet je hem eerst krijgen, of spelen met iemand anders. Ik heb hem inmiddels in het menu. Dit kwam omdat ik met een random iemand heb meegedaan. Als je hem met 2 personen speelt is hij heel erg veel makkelijker. Dan is het 10 sec iedereen doden en dan het koffertje bezorgen. Appeltje eitje

Link to comment
Delen op andere websites

Psssst..

Xbox: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs?missionId=SCTnbWmRBk6e90py38pLvg&platFormId=1

PS3: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs?missionId=SCTnbWmRBk6e90py38pLvg&platFormId=2

Toevoegen en dan zul je ingame op de map een gouden ster ergens middenin de stad vinden.

Vanuit de map kun je de missie starten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je een link naar een post op het engels forum waar ze bijna elke missie hebben staan. Base Invaders staat er niet bij :(

http://gtaforums.com/topic/685249-official-npc-mission-social-club-links/

Dit zijn de meeste missies met een hoge beloning (15.000 of meer):

Chopper tail

Trash talk

Los santos connection

Landing gear

Extradition

American exports

On Maneuvers

American Exports

Defender

Method in the Madness

En als je er één voor de eerste keer doet, krijg je dubbel betaald. Dus het is zeker de moeite waard om ze in ieder geval een keertje te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

En als je er één voor de eerste keer doet, krijg je dubbel betaald. Dus het is zeker de moeite waard om ze in ieder geval een keertje te doen.

Oh daarom dus. Ik werd al gek van mijn vriend die pas GTA heeft en die de hele tijd het dubbele kreeg. :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best Rooftop Rumble met je doen, ben zo arm als een kerkrat :7 als je een ps3 hebt kan je me toevoegen als je wilt:alaska1001. En als je een X-doos hebt, heb je pech gehad :7

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...