tjarda1999 Geplaatst: 21 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 oftwel gepatched weer iets leuk weg uit gta v ~! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Vanmiddag nog met Alaska1001 aan t prutsen geweest, wij kregen m helaas ook niet meer open. Als je er nu op slaat deukt het vliegtuig gewoon in. Reageren
Michael Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Heel vreemd. Zou wel teleurstellend zijn als hun dit inderdaad hebben gepatchet. Aangezien ik een van de dingen nog wou doen was uit een vliegende Titan springen met een Sanchez. Hopelijk wordt dit weer teruggehaald aangezien het niet anderen voorsprong gaf in hun progressie in Grand Theft Auto Online. Reageren
Yoeerii Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Dus, conclusie/samenvatting Hoe gaat ie nou open? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Dus, conclusie/samenvatting Hoe gaat ie nou open? niet Reageren
JustHano Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) @Tjarda Het zou inderdaad wel jammer zijn als het gepatcht is Maar wat ik ook wel raar vind, eerst als je met een random auto vol tegen die Titan aanreed dat die dan helemaal in zou deuken enzo, maar nu gebeurt er bij mij helemaal niks, of ligt dat nou aan mij? Bewerkt: 23 maart 2014 door Hano_2000 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Laatste keer dat ik probeerde was in december maar ik schoot met een shotgun op de randen van de laadklep. Daardoor ging ie toen open. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik gebruikte me honkbal knuppelt en toen boem. En toen met een auto en ook boem. En toen pistool en ook boem. Conclusie is kan niet en uiteindelijk boem Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Wat zou de gedachte van rockstar zijn om dit te patchen? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik heb er wel eens met een auto in gezeten en de auto leek wel bezeten, zo ging ie te keer. Denk dat sommige lags krijgen of andere problemen. Reageren
Flamecrest Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik heb er wel eens met een auto in gezeten en de auto leek wel bezeten, zo ging ie te keer. Denk dat sommige lags krijgen of andere problemen. Ik dank dat Rockstar maar lags of andere problemen krijgen als ze dit niet un-patchen. Reageren
JustHano Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Wat zou de gedachte van rockstar zijn om dit te patchen? Ik heb wel eens gehad dat ik vloog en iemand met zijn personal vehicle achterin zat, dat die auto toen ontplofte en dat ik die auto moest betalen, ik denk om zulke redenen Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Wat zou de gedachte van rockstar zijn om dit te patchen? Ik heb wel eens gehad dat ik vloog en iemand met zijn personal vehicle achterin zat, dat die auto toen ontplofte en dat ik die auto moest betalen, ik denk om zulke redenen nee het zou officiaal alleen bij missie's zijn en niet voor free from alleen ik ga eens iets van een ticket insturen naar rockstar over dit Reageren
ZeroJens Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Zeker eens doen iets insturen want zou echt jammer zijn als dit weg zou zijn Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 (bewerkt) Wie niet waagt wie niet wint zeg ik dan maar. Het blijft een leuke feature om te gebruiken online, samen lekker kloten in de Titan Bewerkt: 29 maart 2014 door ERRWINS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.