jaaaano Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 ik rij altijd met me benefactor feltzer gaat prima Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 De Jester vind ik zelf ook geen fijne race wagen, rijdt iets te stabiel naar mijn voorkeur. Die wagen is juist perfect voor alles behalve racen, die Roof customization, dat de achterruit dicht zit, is perfect tijdens missies en freemode. Niemand kan je van achteren raken Cool ik dacht dat dat puur cosmetisch was, maar t werkt dus echt zoals het staal van de auto? Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Gisteren in drag race is de carbo wel iets sneller dan de elegy. Maar dat is dan ook het enige Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Zonder upgrades rijdt de Carbonizzare, naar mijn mening beter. Als je er upgrades op zet, is het echt een wereld van verschil. Dat geldt ook voor de Obey 9F. Ik ga ergens deze week, mijn Carbonizzare verkopen en een andere sportwagen kopen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Gisteren in drag race is de carbo wel iets sneller dan de elegy. Maar dat is dan ook het enige Was ook afhankelijk van het moment. Met m'n Obey 9F Coupe heb ik ImagineerBram in z'n Elegy verslagen, maar ook van hem verloren. En dat terwijl ik (jouw?) in de Carbo ook gewoon verslagen heb. Bij 'n dragrace hangt alles af van 'n goede start en acceleratievermogen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Had net zo goed geen Coquette kunnen kopen...... in races waarbij iedereen z'n custom Jester gebruikt is die vrijwel waardeloos. De Coquette vliegt over elke vangrail en de snelheid van de Jester doet die van de Coquette in het niet lijken. (Mits full tuned) Kortom na de Business DLC is de Coquette waardeloos geworden Bewerkt: 23 maart 2014 door KaiSkillzz Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Jester vliegt ook over iedere vangrail en dat vind ik z'n enige nadeel. Ik vind het namelijk altijd fijn om in de vangrail te leunen en deze als geleiderail te gebruiken, maar dat hoef je met de Jester niet te proberen. Reageren
ole23 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 De coquette zou ik niet nemen ik heb hem ook.en gisteren in een meeting met de dragrace werd ik door elke auto uit gereden. Zelfs de sultan was beter dan mijn auto.ik had ook gehoopt dat ik kon winnen van fcutreg4life.maar helaas was zijn obey 9f sneller Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Persoonlijk vind ik de Carbonizzare het meest geschikt als race auto. De auto is lekker snel, remt goed en is lekker speels. Ik heb zo'n beetje 90 levels gehaald met die auto door te racen tegen een Feltzer wat altijd heerlijk nek aan nek ging. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ik snap de problemen met de Comet niet. Dat ding is dan ook geschikt voor expert racers, net zoals de Adder. Heb talloze Elegy's en jesters verslagen met een Comet Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Graag daag ik je uit voor een 1 op 1 op de nurburing. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 (bewerkt) Jazeker. R* verivied. Bewerkt: 24 maart 2014 door schimmelzicht Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 (bewerkt) Ik snap de problemen met de Comet niet. Dat ding is dan ook geschikt voor expert racers, net zoals de Adder. Heb talloze Elegy's en jesters verslagen met een Comet teveel overstuur naar mijn smaak, een beetje vind ik nog wel prettig en ten alle tijden beter dan onderstuur, maar toch ... bij oa de pfister comet en de obey 9f is het imo teveel van het goede bij de obey wordt het naar gelang je hem verder tuned alleen maar erger ook, wellicht dat het bij de comet minder wordt? Bewerkt: 24 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ik snap de problemen met de Comet niet. Dat ding is dan ook geschikt voor expert racers, net zoals de Adder. Heb talloze Elegy's en jesters verslagen met een Comet teveel overstuur naar mijn smaak, een beetje vind ik nog wel prettig en ten alle tijden beter dan onderstuur, maar toch ... bij oa de pfister comet en de obey 9f is het imo teveel van het goede bij de obey wordt het naar gelang je hem verder tuned alleen maar erger ook, wellicht dat het bij de comet minder wordt? Dat ding opgefokt is niks meer aan. Standaard rijdt tie ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.