Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ik snap de problemen met de Comet niet. Dat ding is dan ook geschikt voor expert racers, net zoals de Adder. Heb talloze Elegy's en jesters verslagen met een Comet teveel overstuur naar mijn smaak, een beetje vind ik nog wel prettig en ten alle tijden beter dan onderstuur, maar toch ... bij oa de pfister comet en de obey 9f is het imo teveel van het goede bij de obey wordt het naar gelang je hem verder tuned alleen maar erger ook, wellicht dat het bij de comet minder wordt? Dat ding opgefokt is niks meer aan. Standaard rijdt tie ok Tuurlijk. Je hebt er zeker een minuut mee gereden.. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 (bewerkt) Nee ik test auto's in singlemode. Ik race een vaste ronde net zo lang totdat ik het beste eruit gehaald heb. De beste tijd schrijf ik op. En doe dat dan weer met een volgende. Elegy en carbo zijn voor mij het beste. Voor jou de comet en ik heb daar RESPECT voor. Maar terugkomend op mijn vraag wil ik graag tegen je racen en misschien doet Utrecht ook mee?? Neem je deze aan? Nurburgring zit alles in, recht, bochten en heuvels. Anders de GTA forum track. Dit is meer een snelle baan. Of alle twee. Bewerkt: 24 maart 2014 door schimmelzicht Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ik snap de problemen met de Comet niet. Dat ding is dan ook geschikt voor expert racers, net zoals de Adder. Heb talloze Elegy's en jesters verslagen met een Comet Ik heb een Adder en ben daar aardig goed mee, maar ik kan voor geen meter racen met een Comet. De auto's zijn ook heel verschillend qua rijgedrag imo. De Adder is heel zwaar en lekker stabiel terwijl de Comet voor mijn gevoel te snel wegglijd in de bochten en ook niet zo lekker is om mee te zigzaggen door het verkeer. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Adder wordt verlagen door de entity maar natuurlijk smaken verschillen. Dit topic ging trouwens over sportklasse. Maar geen probleem. Fijne avond Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) Met alle respect. Maar de jester is geen geschikte wagen als je wilt winnen. Carbo comet en corquete blijven je voor En toch heb ik je er vanavond, in 'n fair and clean gevecht, mee verslagen. Vooral het gevecht in de Canonball Run was episch. Echt de gehele race lang, en lang was die, zaten we op elkaars lip. Spannend van start tot finish. Bewerkt: 25 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Eerste keer dat ik die baan rij. Tegen de maker en dat ben jij. En catchup aan. Zeker heel vet en een uitdaging. Maar geen goede maatstaaf. Een keer blijven racen op verschillende banen maakt het duidelijker. En nurburgring ben ik niet de maker. Voor mij was het de 4e keer dat ik em reed. Ik wil graag een rematch op de canonballrun. Tip: pas dat stuk bij die dubbeldeks weg aan dat je niet perongelijk beneden blijft rijden. Wel heel vet. Gr! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) 1, Ben dan wel de maker, maar heb 'm ook pas 'n keer of 5 gereden en de laatste keer was al weer ff geleden. Ik ging op sommige punten zelf ook bijna de mist in omdat ik niet meer wist wat komen ging. Vooral het stuk vanaf het stadion tot aan exit LS maakte ik foutje na foutje na foutje. Gelukkig allemaal kleintjes waardoor de schade beperkt bleef. 2, Catch up stond idd aan, maar aangezien we nooit echt bij elkaar weggereden zijn, denk ik niet dat dat van invloed was op het resultaat. Sterker nog ... vaak genoeg, waaronder het laatste stuk over de snelweg naar Paletto Bay, reden we gewoon naast elkaar. Catch Up werkt alleen als je 'n achterstand hebt en niet als je vlak achter elkaar of naast elkaar rijd. 3, Qua maatstaf heb je gelijk als het de enige keer was dat ik je die avond versloeg, maar dat was het niet, het was slechts de enige die ik ook overall won. Al met al denk ik dus dat de hele avond 'n prima maatsstaf was en geef ik ook grif toe dat je me, over het geheel genomen, de baas was. Dat neemt echter niet weg dat ik jou in je Elegy prima partij kon geven in m'n Jester. 4, Nurburgring was mij weer iets bekender, denk 'n keer of 10 nu, en daarin maakte je me compleet af, al ging dat de eerste 3/4 ronde ook nog gelijk op. Hierna maakte ik teveel fouten en het gebeuk van de uiteindelijke nummer 2 hielp ook niet echt mee. Maar goed, daar moet je ook mee om kunnen gaan. Helaas! 5, Die rematch kun je krijgen en wellicht dat dan de rollen omgedraaid zijn. Dat gaan we zien. Maar dat veranderd niets aan het feit dat ik je in 'n Jester verslagen heb, zonder smerige truukjes uit te halen en sorry, maar dat laatste kan ik van jou niet met 100% zekerheid zeggen. Want hoewel ik het gevecht eerder als fair and square bestempelde, waren er toch 'n paar momenten waarvan ik dacht: Is dat nu nodig? Zo was er het rechte stuk naar Sandy Shores waar we zij aan zij reden en je me 'n tik gaf waardoor ik spinde. Lucky for me, of zijn het gewoon skilz, wist ik de spin te controleren en m'n auto direct weer recht te zetten, waardoor ik maar 'n minieme achterstand opliep en ik bij het uitrijden van SS weer in je slipstream zat. En zo waren er nog wel 'n paar puntjes waarvan ik dacht: "Doet hij dat nu expres, offuh ... ?" 6, Bedankt voor de tip. maar dat stuk bij die dubbeldeksweg kan, wil en ga ik dus niet aanpassen. Ten 1e Heb ik die passage er bewust ingestopt. Ten 2e kun je onderlangs niet rechtdoor rijden daar, dan beland je in de LS River, dus moet ik het hele parcours veranderen. Ten 3e wordt je door bandenstapels op de middelste rijbaan al naar de zijkanten gedirigeerd en is er in de onderpassage 'n bouwplaats aangebracht die imo duidelijk genoeg zichtbaar is. Daarnaast heb ik de kruising al afgesloten voor verkeer dat de Fly-Over op wil gaan zodat het er iets rustiger is. En ten 4e zorgt iedere aanpassing, hoe klein ook, ervoor dat de teller (likes, dislikes) direct weer op nul staat. 7, Dank je Bewerkt: 25 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Mooie tekst. Ik ga ook weer een baan maken! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Maken we er een playlist van en dan een tournament ofzo???? Reageren
taker1987 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 lijkt me leuk om een keer mee te racen in deze strijd Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 tuurlijk hoe meer mensen hoe leuker...... maken we er een meeting van: plus een playlist Reageren
taker1987 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 top zal ik ook ff een eigen race maken . drag race mss een leuk idee ? Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Ja met alle checkpoints!!! Dan krijg je 3000 rp als je wint Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) Ik vind het 'n plan. Ik zeg: algemeen NURBURGRING van jou GTA FORUM je nieuwste creatie van mij CANNONBALL RUN MILLE MIGLIA evt LOS SANTOS TT (motoren) van Talker87 DRAGRACING of hoe hij 'm ook gaat noemen Moeten we ons toch wel 'n avondje mee kunnen vermaken. Bewerkt: 25 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.