Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 Ik heb even de laatste reacties in dit topic verwijderd. Ik kan begrijpen dat we soms wat op te merken hebben over andermans foto's, dat kan perfect, maar het is niet de bedoeling om een gesprek te starten over iemands spelling, iemands leeftijd of wat dan ook dat niets te maken heeft met de inhoud van dit topic. Als je een vraag hebt in verband met snapmatic kun je hier terecht, een vraag in verband met GTA (V) kun je een topic starten en als het niet bij voorgaande aansluit kun je wellicht bij een (lokale) moderator terecht. Heb je een opmerking naar iemand toe of een vraag dan kun je naar diegene een PB sturen of een profielreactie plaatsen. Laten we dit topic dus maar lekker functioneel en proper houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 heb hier anders toch ook al blote borsten fotos zien staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 Om maar weer ontopic te gaan: Heel erg mooi kiekje zeg Dit maakt mij nog nieuwsgieriger naar de PS4/XBone/PC foto's, die zullen ook high res zijn denk ik en veel meer detail bevatten Damn! Wat een mooi kiekje! Wel jammer dat die hoogspanningskabels en masten te zien zijn. Maar mooi shot Ik persoonlijk vind het een mooie afleiding van veel natuur, het geeft een soort van contrast. Het geeft mij persoonlijk een Alan Wake gevoel, veel natuur maar ook nog het idee dat je in een bewoonde wereld bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 Probeerde met m'n auto het glas eruit te rijden, maar er liep iemand in de weg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1970/FrkFyTMbNEqptm1nSayYgw/0_0.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 (bewerkt) Deel 4 van De mooiste plekjes van San Andreas op... Mount Gordo Mount Gordo is een berg ten oosten van Mt. Chilad langs de oostkust van San Andreas. Halverwege ging er helaas iets mis dus de helft is s'nachts genomen. We zijn aangekomen bij het parkeerplaatsje van het tentenkampje. Het tentenkampje Na een paar 100 meter klimmen kan je genieten van dit prachtige uitzicht op El Gordo Lighthouse. Deze dode boom kom je tegen op je weg naar de top. Uitzicht over Grapeseed. Uitzicht op de oostkant van Mt. Chiliad met een ondergaande zon Op de top staat een gebouwtje met zendmast. De zon 'leunt' op Mt. Chiliad. De weg naar beneden... Een bergmeertje aan de westkant van de berg. Het dal aan de noordkant van de berg De oostkant van Mt. Gordo In San Andreas bezuinigen ze niet op prullenbakken, maar op afrasteringen. Maar wel weer een stevig hekje bij deze dode boom. Leuk, die logica . Aan de oostkant kan je dit kleine meertje vinden Reflectie van de maan in de Stille Oceaan Aan het einde van het bergpaadje om Mount Gordo kom je uit bij El Gordo Lighthouse We eindigen deze reisgids bij El Gordo Lighthouse. Met dank aan: Vapid Motor Company Asphyxiated Blaine County Board Andere delen Deel 1 Deel 2 Deel 3 Bewerkt: 9 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Waarom zoooo veel foto's?! Ik zou in het vervolg alleen de mooiste posten wel mooi foto's trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Probeerde met m'n auto het glas eruit te rijden, maar er liep iemand in de weg... Waar is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Voorkant van het gebouw Klik hier voor de SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Reflectie van de maan in de Atlantische Oceaan Pacifische/Stille/Grote Oceaan. Maar wederom een mooi verslagje! Blijft de Scorcher goed staan vanachter op of is het een beetje trial and error? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Als die ligt lukt het wel, maar we hadden onderweg wel een paar keer dat ie opeens voor de auto lag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Dit prachtige pareltje gemaakt voor WikiGTA: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Die is erg goed gelukt Erwin!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Ik heb even de laatste reacties in dit topic verwijderd. Ik kan begrijpen dat we soms wat op te merken hebben over andermans foto's, dat kan perfect, maar het is niet de bedoeling om een gesprek te starten over iemands spelling, iemands leeftijd of wat dan ook dat niets te maken heeft met de inhoud van dit topic. Als je een vraag hebt in verband met snapmatic kun je hier terecht, een vraag in verband met GTA (V) kun je een topic starten en als het niet bij voorgaande aansluit kun je wellicht bij een (lokale) moderator terecht. Heb je een opmerking naar iemand toe of een vraag dan kun je naar diegene een PB sturen of een profielreactie plaatsen. Laten we dit topic dus maar lekker functioneel en proper houden. Dank je nu is ook in eens de deftige uitleg van andere verdwenen !!! Nu weet ik terug niet meer hoe het juist moest met die ? Er was op eind een [./img] ofzo nodig ipv ? Maar door verwijdering is het dus weg de goede uitleg shame, mijn foto is ook weggehaald door jou. >>> Door Phoenyxar: Met goede redenen. Dezelfde uitleg is trouwens te vinden in de PB die ik je heb gestuurd.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 en zoals het zegt hell awaits. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.