Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

Het nog steeds moeilijk doen hier over spoilers.

Idd, in de eerste maand(en) na een nieuw spel is het normaal en redelijk om spoilers te (moeten) gebruiken.

Dat mensen klagen over iets waarbij ze blijkbaar enkel aan zichzelf denken en de PC-gamers voor wie de game straks helemaal nieuw is voor het gemak maar even vergeten.

Stja iedereen leeft voor zichzelf niet waar? Ow, en wie zegt dat die PC versie uberhaupt komt..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

  • 3 weken later...

Fransen, kleine kinderen, de Krim-crisis, Koningsdag, leraren, domme mensen, hypocrieten, netwerkstoringen, rekeningen, de overbuurman, tennis, wielrenners (die arrogante op het fietspad), onbeleefde ouderen en bedelaars.

Dat was het weer even voor nu.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Fransen,kleine kinderen, de Krim-crisis,Koningsdag,leraren,domme mensen,hypocrieten,arrogantie,netwerkstoringen,rekeningen,de overbuurman, tennis,wielrenners (die arrogante op het fietspad),onbeleefde ouderen, bedelaars.

Dat was het weer even voor nu.

èn mensen die geen spatie achter een komma zetten.
Link to comment
Delen op andere websites

Fransen,kleine kinderen, de Krim-crisis,Koningsdag,leraren,domme mensen,hypocrieten,arrogantie,netwerkstoringen,rekeningen,de overbuurman, tennis,wielrenners (die arrogante op het fietspad),onbeleefde ouderen, bedelaars.

Dat was het weer even voor nu.

èn mensen die geen spatie achter een komma zetten.

Het zou je sieren om met hoofdletters te typen, en ik heb het speciaal voor jou bewerkt :D
Link to comment
Delen op andere websites

Fransen,kleine kinderen, de Krim-crisis,Koningsdag,leraren,domme mensen,hypocrieten,arrogantie,netwerkstoringen,rekeningen,de overbuurman, tennis,wielrenners (die arrogante op het fietspad),onbeleefde ouderen, bedelaars.

Dat was het weer even voor nu.

èn mensen die geen spatie achter een komma zetten.

Het zou je sieren om met hoofdletters te typen, en ik heb het speciaal voor jou bewerkt :D

EDIT: Ik heb niks gezegd. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik klaag over een welbekend probleem in SAMP: cheaters

Nu zat er weer een 'troller' in de game die iedereen met een rapidfire desert eagle vermoord, kijk rechtsonder naar zijn killstreak voor bewijs:

linksonder zie je -5405, je krijgt in het begin 5 seconden 10000 health (soort godmode) maar hij heeft binnen 1 seconden 5405 hiervan eraf gehaald door de rapidfire

2rneuzr.png

Link to comment
Delen op andere websites

De dagelijkse profielfotoverandering van http://www.gtaforum....19-asphyxiated/

:7

Mensen die men zij raampje inslaan als ze bij mij in men personal vehicle in GTA: Online zitten.

Somaliërs, criminele marokkanen en oostblokkers, school, men huidige internetverbinding. Adder met chroom en dollar velgen.

En zo is er nog wel een hoop waarover ik kan klagen, (zoals een flink aantal nieuwe leden hier op het forum waaraan je je kapot ergert) :7

Link to comment
Delen op andere websites

-leden op een forum die de drang hebben overal te posten, zelfs als ze geen verstand hebben van het onderwerp.

-leden die inplaats van afkortingen het hele woord/naam opschrijven, bijvoorbeeld Grand Theft Auto IV inplaats van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...