SpacyColours Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 De dagelijkse profielfotoverandering van http://www.gtaforum.nl/user/136319-asphyxiated/ Waarom raken zoveel mensen daar eigenlijk zo gefustreerd over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Ik klaag niet gauw, maar dat weer van momenteel; dat kan wel wat beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 De dagelijkse profielfotoverandering van http://www.gtaforum....19-asphyxiated/ Waarom raken zoveel mensen daar eigenlijk zo gefrustreerd over? Ja, dat zou ik ook wel eens graag willen weten. >>> Door Guardian1980: Die discussie gaan we hier dus niet voeren.<<< Discussie? Niet echt, ik wordt al tijden hierover gebashed en ik zou persoonlijk het wel op prijs stellen waarom, want ik wordt er wel een beetje moe van. Ik begrijp dan ook totaal niet dat je weer een modtag in mijn bericht zet, alhoewel. Als iemand daarop kan reageren zou ik dat mooi vinden, maar niet hier. Die ”disscusie” wordt hier blijkbaar niet op prijs gesteld... >>> Door Guardian1980: HIER wordt de discussie inderdaad niet op prijs gesteld. Voor deze discussie kan je nu hier terecht.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Van die stukjes huid/korstjes die je net boven je nagels krijgt, en die extreem pijn doen wanneer je ze weg probeert te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Vieze, ranzige filmpjes krijgen via WhatsApp en dan toch kijken waarvan je later heel erg spijt van hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Moeten tennissen tegen (en met) mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Ik klaag niet gauw, maar dat weer van momenteel; dat kan wel wat beter. Ik kwam zo ongeveer voor hetzelfde: wat een rotweer. 't Is echt niet zo dat iedere dag per se zonovergoten moet zijn, maar iets minder guur en kil dan nu zou ik wel op prijs stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Mensen die ongelijk hebben en blijven volhouden dat ze wel gelijk hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 Visagie die vooraf gaat bij opnames. Had een kwast in mijn oog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2014 een bultje op aan de binnenkant van je wang.... waar je steeds maar weer op bijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2014 Dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2014 (bewerkt) Knie Artrose . Bewerkt: 31 juli 2014 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Soms over te vroeg opstaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 Johnny de Mol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Directeuren en leraren die niet weten waar ze mee bezig zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.