Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt. "Meisjes doen dat niet". - Stereotype 1930 alleen de buitenkant is vrouwelijk Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 juni 2015 Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 Een gore dikke kerel met 0 fatsoen en schijt aan iedereen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 9 juni 2015 Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt. Ik ben jaloers dat vrouwen altijd zo mooi sierlijk kunnen schrijven. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 Ik ben blijkbaar zo dom dat ik een email 5 keer krijg toegestuurd in de angst dat ik het anders vergeet Reageren
RUBENN Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 (bewerkt) Mensen die je maar blijven volgen/ontvolgen op Twitter in de hoop dat je ooit terugvolgt... Als het zo gaat, gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Bewerkt: 26 juni 2015 door RUBENN Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 (bewerkt) Bump. Op het moment irriteer ik me nog mateloos aan steekmuggen. Hinderlijke rotbeesten. Elke keer wanneer je lekker ligt te slapen hoor je opeens zo'n vervelende gezoem langs je oren. Als je je licht weer aandoet, zijn ze plotseling nergens meer te bekennen... Bewerkt: 9 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 (bewerkt) Stoplichten. Vooral als je er 14 hebt waarvan er 1 langs een groene golf staat. En de rest vlak voor je neus op rood springt. Bewerkt: 9 oktober 2015 door Tommie59 Reageren
RUBENN Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2015 (bewerkt) Flitspalen die je flitsen op een snelheid van 5 km/h te hard, onder het mom van de veiligheid. Sure... @Ezra: Nou ja, ik bedoel dat je bekeurd word voor 5 km/h te hard na correctie. Bewerkt: 10 oktober 2015 door RUBENN Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2015 Je krijgt altijd 5 km/h correctie, dus dan zit je net op het randje. Ok ok, nu wat van mijn kant: De domme mensen in een stad. Man man man, die mensen kunnen hun verstand ook niet even gebruiken. Reageren
Niked Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2015 Eerstejaartjes op een bus. man man man... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2015 Eerste jaars in de trein... man man man. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2015 Ik heb dus overigens 'n bloedhekel aan spammers/spambots etc. Waar zijn die dingen trouwens nuttig voor, nergens. Ze verzieken dikwijls 't sfeer. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2015 Reddingszwemmen, pop tegen je oor krijgen onderwater en trommelvlies kapot hebben. Reageren
Michael Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 De kermis in de stad is aanzienlijk kleiner dan vier jaar geleden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.