Jump to content

Het grote klaagtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt.

"Meisjes doen dat niet". - Stereotype 1930

alleen de buitenkant is vrouwelijk
  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

25

• NicolaB

22

• .PhoeniX.

22

• SpacyColours

21

Geplaatst:

Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt.

IMG_0069_2.png

Ik ben jaloers dat vrouwen altijd zo mooi sierlijk kunnen schrijven.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

vZRgDqA.png

Mensen die je maar blijven volgen/ontvolgen op Twitter in de hoop dat je ooit terugvolgt... :7

Als het zo gaat, gaat dat natuurlijk nooit gebeuren.

Bewerkt: door RUBENN
  • 3 maanden later...

Bump. Op het moment irriteer ik me nog mateloos aan steekmuggen. Hinderlijke rotbeesten. Elke keer wanneer je lekker ligt te slapen hoor je

opeens zo'n vervelende gezoem langs je oren. Als je je licht weer aandoet, zijn ze plotseling nergens meer te bekennen... :{

Bewerkt: door .PhoeniX.

Stoplichten.

Vooral als je er 14 hebt waarvan er 1 langs een groene golf staat. :@

En de rest vlak voor je neus op rood springt. :(

Bewerkt: door Tommie59

Flitspalen die je flitsen op een snelheid van 5 km/h te hard, onder het mom van de veiligheid. Sure... :clown::7

@Ezra: Nou ja, ik bedoel dat je bekeurd word voor 5 km/h te hard na correctie. :puh:

Bewerkt: door RUBENN
Geplaatst:

Je krijgt altijd 5 km/h correctie, dus dan zit je net op het randje. :puh:

Ok ok, nu wat van mijn kant:

De domme mensen in een stad. Man man man, die mensen kunnen hun verstand ook niet even gebruiken. :7

Geplaatst:

Ik heb dus overigens 'n bloedhekel aan spammers/spambots etc. Waar zijn die dingen trouwens nuttig voor, nergens. Ze verzieken dikwijls 't sfeer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...