Davedavy Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Het nog steeds moeilijk doen hier over spoilers. Idd, in de eerste maand(en) na een nieuw spel is het normaal en redelijk om spoilers te (moeten) gebruiken. Dat mensen klagen over iets waarbij ze blijkbaar enkel aan zichzelf denken en de PC-gamers voor wie de game straks helemaal nieuw is voor het gemak maar even vergeten. Stja iedereen leeft voor zichzelf niet waar? Ow, en wie zegt dat die PC versie uberhaupt komt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Haat aan mensen die voorrang nemen terwijl ze geen voorrang hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Haat aan mensen die voorrang nemen terwijl ze geen voorrang hebben En andersom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 Dat ik altijd tegenwind heb als ik naar me school fiets, na 4 jaar ben ik het BEU! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 (bewerkt) Fransen, kleine kinderen, de Krim-crisis, Koningsdag, leraren, domme mensen, hypocrieten, netwerkstoringen, rekeningen, de overbuurman, tennis, wielrenners (die arrogante op het fietspad), onbeleefde ouderen en bedelaars. Dat was het weer even voor nu. Bewerkt: 28 april 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 Fransen,kleine kinderen, de Krim-crisis,Koningsdag,leraren,domme mensen,hypocrieten,arrogantie,netwerkstoringen,rekeningen,de overbuurman, tennis,wielrenners (die arrogante op het fietspad),onbeleefde ouderen, bedelaars. Dat was het weer even voor nu. èn mensen die geen spatie achter een komma zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 Fransen,kleine kinderen, de Krim-crisis,Koningsdag,leraren,domme mensen,hypocrieten,arrogantie,netwerkstoringen,rekeningen,de overbuurman, tennis,wielrenners (die arrogante op het fietspad),onbeleefde ouderen, bedelaars. Dat was het weer even voor nu. èn mensen die geen spatie achter een komma zetten. Het zou je sieren om met hoofdletters te typen, en ik heb het speciaal voor jou bewerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 (bewerkt) Fransen,kleine kinderen, de Krim-crisis,Koningsdag,leraren,domme mensen,hypocrieten,arrogantie,netwerkstoringen,rekeningen,de overbuurman, tennis,wielrenners (die arrogante op het fietspad),onbeleefde ouderen, bedelaars. Dat was het weer even voor nu. èn mensen die geen spatie achter een komma zetten. Het zou je sieren om met hoofdletters te typen, en ik heb het speciaal voor jou bewerkt EDIT: Ik heb niks gezegd. Bewerkt: 29 april 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 Ik klaag over een welbekend probleem in SAMP: cheaters Nu zat er weer een 'troller' in de game die iedereen met een rapidfire desert eagle vermoord, kijk rechtsonder naar zijn killstreak voor bewijs: linksonder zie je -5405, je krijgt in het begin 5 seconden 10000 health (soort godmode) maar hij heeft binnen 1 seconden 5405 hiervan eraf gehaald door de rapidfire Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 De dagelijkse profielfotoverandering van http://www.gtaforum.nl/user/136319-asphyxiated/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 De dagelijkse profielfotoverandering van http://www.gtaforum....19-asphyxiated/ Mensen die men zij raampje inslaan als ze bij mij in men personal vehicle in GTA: Online zitten. Somaliërs, criminele marokkanen en oostblokkers, school, men huidige internetverbinding. Adder met chroom en dollar velgen. En zo is er nog wel een hoop waarover ik kan klagen, (zoals een flink aantal nieuwe leden hier op het forum waaraan je je kapot ergert) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 De ajax supporters die het weer voor elkaar krijgen om een aantal metro's naar de gallemiezen te helpen. Daar erger ik me aan, vooral na het vuurwerkincident. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 -leden op een forum die de drang hebben overal te posten, zelfs als ze geen verstand hebben van het onderwerp. -leden die inplaats van afkortingen het hele woord/naam opschrijven, bijvoorbeeld Grand Theft Auto IV inplaats van GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Trage computers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Groenlinks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.