Kaitjee98 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Met vervolg op gisteren komt er weer een lijstje: Hooligans, belasting, hackers, kleine tv's, dure producten, wachtrijen, afpersers, Wilfred Genee, hockey, mascottes, Jehova's getuigen en aangebrand eten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Mensen die het verschil niet snappen tussen 'jouw' en 'jou'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 (bewerkt) mensuh die nie normaol nederlans kennuh tiepuh En aan mensen die het nodig vinden om iedere meeting direct te verzieken. Bewerkt: 29 april 2014 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Hier komt deel 3 van dingen waaraan ik me erger: Vitesse, onverstaanbare nieuwslezers, lasagne, netwerkstoringen, geluidsoverlast, de overbuurman, RTL Boulevard, blaffende honden (zie geluidsoverlast), VVD en tandpasta dat vast aan de gootsteen zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Kan je niet de bewerken knop gebruiken, in plaats van steeds een nieuwe post te plaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Kan je niet de bewerken knop gebruiken, in plaats van steeds een nieuwe post te plaatsen? Dan komt er om een gegeven moment een lijst van wel een hele pagina, dat wil ik jullie niet aandoen, en voorlopig houd ik het in het topic weer voor gezien. Ik heb alles waar ik me aan erger wel zo een beetje gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Kan je niet de bewerken knop gebruiken, in plaats van steeds een nieuwe post te plaatsen? Dan komt er om een gegeven moment een lijst van wel een hele pagina, dat wil ik jullie niet aandoen, en voorlopig houd ik het in het topic weer voor gezien. Ik heb alles waar ik me aan erger wel zo een beetje gehad. Geen mensen die zeiken dat je de bewerken knop kan gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Mama. Heel irritant. Maar wel op een goede manier, soms. Heel soms. IRRITANTE MAMMIES :( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Mensen die een 9gag meme gaan vertellen als een grap, of dat ze het plaatje laten zien en dan nog eens gaan uitleggen wat de clou is. Of mensen die non-stop over een film praten die jij nog niet gezien hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Ik erger me dood als er weer niets in huis is, terwijl ik lig te verhongeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 (bewerkt) Ik erger me dood als er weer niets in huis is, terwijl ik lig te verhongeren. Pak een bakje vla, en eet 's nachts niet alle speculaas op. Ik heb ook een klacht, ik heb honger maar ik ga pas over een uur eten Bewerkt: 4 mei 2014 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Mensen die over zich heen laten lopen en alles maar goed vinden en accepteren, en de ernst van de situaties niet willen inzien. Het geeft me het gevoel dat ik zelf, maar is op het slechte pad zal moeten gaan en er lekker veel van moet profiteren. Ik snap het niet en zal het ook nooit kunnen begrijpen, want ik hou niet van onrechtvaardigheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Mijn fiets is zo hopeloos kapot en onbegeerbaar dat niemand hem wil stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Mensen die denken dat hun vrijheid van meningsuiting overal telt, en dan steeds constant van zulke domme reacties maken over politiek en de regering in Nederland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Docenten die bergen met huiswerk opgeven. En dan is er ook nog iets vervelenders. Je krijgt je huiswerk op, en je hebt het in de les af. Krijg je nog twee keer zo veel huiswerk extra die je dan thuis moet maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.