Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Hier komt deel 3 van dingen waaraan ik me erger:

Vitesse, onverstaanbare nieuwslezers, lasagne, netwerkstoringen, geluidsoverlast, de overbuurman, RTL Boulevard, blaffende honden (zie geluidsoverlast), VVD en tandpasta dat vast aan de gootsteen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je niet de bewerken knop gebruiken, in plaats van steeds een nieuwe post te plaatsen?

Dan komt er om een gegeven moment een lijst van wel een hele pagina, dat wil ik jullie niet aandoen, en voorlopig houd ik het in het topic weer voor gezien. Ik heb alles waar ik me aan erger wel zo een beetje gehad.
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je niet de bewerken knop gebruiken, in plaats van steeds een nieuwe post te plaatsen?

Dan komt er om een gegeven moment een lijst van wel een hele pagina, dat wil ik jullie niet aandoen, en voorlopig houd ik het in het topic weer voor gezien. Ik heb alles waar ik me aan erger wel zo een beetje gehad.

Geen mensen die zeiken dat je de bewerken knop kan gebruiken?
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die een 9gag meme gaan vertellen als een grap, of dat ze het plaatje laten zien en dan nog eens gaan uitleggen wat de clou is. :(

Of mensen die non-stop over een film praten die jij nog niet gezien hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me dood als er weer niets in huis is, terwijl ik lig te verhongeren.

Pak een bakje vla, en eet 's nachts niet alle speculaas op.

Ik heb ook een klacht, ik heb honger maar ik ga pas over een uur eten :{

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die over zich heen laten lopen en alles maar goed vinden en accepteren, en de ernst van de situaties niet willen inzien. Het geeft me het gevoel dat ik zelf, maar is op het slechte pad zal moeten gaan en er lekker veel van moet profiteren.

Ik snap het niet en zal het ook nooit kunnen begrijpen, want ik hou niet van onrechtvaardigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Docenten die bergen met huiswerk opgeven. En dan is er ook nog iets vervelenders. Je krijgt je huiswerk op, en je hebt het in de les af. Krijg je nog twee keer zo veel huiswerk extra die je dan thuis moet maken... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...