Dippie Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2014 Als in de laatste ronde mij alles mee zit, dan schuif ik twee plaatsen omhoog en kan ik alsnog m'n doelstelling (7de) halen. Sta nu 9de. Echter denk ik niet dat ik mazzel ga hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2014 Ik denk dat het wel gespeeld is. Alleen nog kleine, niet belangrijke, verschuivingen zijn nog mogelijk. Gefeliciteerd Jesper! Met zowel de beker, de competitie als de managerlijst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2014 (bewerkt) Laatste paar wedstrijden, zwaar gefaald. Ooit! Neem ik nog revanche...! Overigens mijn complimenten naar Jesper. Met de winst van de beker, competitie en natuurlijk de managerslijst. Bewerkt: 14 juni 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2014 Bedankt voor de felicitaties! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2014 Plaats negen, helaas. De concurentie was een stuk lastiger dan ik van tevoren had verwacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2014 Bedankt voor de organisatie en proficiat aan de winnaars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.