Jump to content

[GAME] OSM GTA Liga - Chattopic (Alleen voor deelnemers!)


Silverbyte

Recommended Posts

Met 3-0 uit gewonnen tegen Cardiff City. Heb trouwens weer 2 nieuwe spelers gekocht. Buffon en een aanvaller.

Edit: En net heb ik een nieuwe speler mogen ontvangen. Salah die ik voor een ontiegelijk hoog bedraag betaalt hebt. 45 Miljoen om maar liefst te zijn.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    32

  • Bierbuikje

    20

  • Dippie

    18

  • xCrazyShotgun

    18

Edit: En net heb ik een nieuwe speler mogen ontvangen. Salah die ik voor een ontiegelijk hoog bedrijf betaalt hebt. 45 Miljoen om maar liefst te zijn.

Sodeju, voor die prijs heb je mijn complete verdediging gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de stand hier bekijken, Crazy-Ghost.

3-1 gewonnen van Stoke City. Had meer in gezeten, maar helaas. Komende wedstrijd tegen Swansea, die helemaal onderaan staan. Verwacht ik dus geen moeilijkheden mee.

55 miljoen voor Salah is trouwens een flinke bom duiten zeg, jeutje.

Link to comment
Delen op andere websites

2 - 0 verloren van Aston Villa waar denk ik wel op zijn minst een gelijkspelletje had in gezeten denk ik, helaas.. Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik mijn spelers begin te verliezen aan een optelsom van gele kaarten.

Link to comment
Delen op andere websites

2 - 0 verloren van Aston Villa waar denk ik wel op zijn minst een gelijkspelletje had in gezeten denk ik, helaas.. Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik mijn spelers begin te verliezen aan een optelsom van gele kaarten.

Hihi, sorry.

Vandaag 1-1 gespeeld tegen, toen nog, koploper Venzio (Tottenham Hotspur). Heerlijk resultaat! Helaas ga ik wel wat achteruit op de ranglijst. Zeker nu ik tegen Arsenal moet..

Link to comment
Delen op andere websites

Verloren van Venzio met 1-0, Ik ben bang dat dit seizoen niks voor mij gaat worden.

Ik ben Spurs, ik heb gelijk gespeeld vandaag.. Je hebt 5-1 van mij verloren een aantal speeldagen geleden.

Foutje.. ik bedoelde Jesperkaj.

Link to comment
Delen op andere websites

Prima 3-0 overwinning op West Bromwich Albion. Had ook niet anders verwacht. Vanavond mag ik aantreden tegen Visser, ben benieuwd wat daar voor score uit komt rollen.

Aan de top van het klassement is het op dit moment echt ontzettend spannend. Er is niemand met een grote voorsprong, het kan echt na elke wedstrijd compleet anders zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...