Jump to content

[GAME] OSM GTA Liga - Chattopic (Alleen voor deelnemers!)


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    32

  • Bierbuikje

    20

  • Dippie

    18

  • xCrazyShotgun

    18

12 miljoen kan ik wel meeleven. Heb trouwens nog 2 spelers met ongeveer dezelfde prijs en de zelfde gemiddelde. Young en Cleverly, maar als jullie Kagawa willen. ''Hoogste bieder krijg hem''.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat ik mijn team voor de eerste paar wedstrijden wel rond heb. Afwachten hoe dit ploegje speelt en ondertussen sparen voor eventuele versterkingen. Denk niet dat dat nodig zal zijn, though. Met Drogba ook nog een aanvaller van wereldniveau binnengehaald, met Cleverley een goede backup mid en verder vrijwel alle zwakke schakels verkocht. Ben vol vertrouwen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag de eerste wedstrijd tegen Liverpool, ook niet de makkelijkste ploeg. Ik heb wel het thuisvoordeel, dus ben heel benieuwd wat voor een wedstrijd het gaat worden :)

0-2 :cya:

Ik heb overigens net een koopje van €10 miljoen van de transferlijst afgehaald. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal binnenkort eens kijken wat ik voor je kan betekenen, hangt er een beetje vanaf of het voor mijzelf ook nuttig kan zijn.

Heb zelf Varane gescout en toegevoegd aan mijn selectie. Dat betekent dat er eventueel een verdediger weg mag, dus kom gerust met een bod als je je ploeg wil versterken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er mee rekening houdend dat alleen Jesperkaj en ik tegen een echte speler (tegen elkaar) moesten, en de rest tegen een computer speelde, valt me een 0-2 verlies nog best mee.

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...