Jump to content

[GAME] OSM GTA Liga - Chattopic (Alleen voor deelnemers!)


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    32

  • Bierbuikje

    20

  • Dippie

    18

  • xCrazyShotgun

    18

2-0 van Cardiff gewonnen. De volle drie punten, maar tegen zo'n laagvlieger had ik, net zoals tegen West Ham, op meer doelpunten gehoopt. Maar goed, ik mag niet klagen. Komende wedstrijd tegen Crystal Palace, ben benieuwd of mijn doelpuntenmachine dan weer op gang komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook weer 2-0 gewonnen. Hierna moet ik tegen Asphiee.. Hij heeft een trainingskamp belegd met Chelsea tegen mij (Aston Villa). Ik ben benieuwd hoe mijn spelertjes het ervan af gaan brengen zonder trainingskamp..

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Weer een klinkende 4-0 zege. Nu nog Fulham-uit, en dan volgen drie zware wedstrijden.

Complimenten ook aan Newcastle, dat met 5-0 won van een Norwich dat toch heel lekker bezig was. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook weer 2-0 gewonnen. Hierna moet ik tegen Asphiee.. Hij heeft een trainingskamp belegd met Chelsea tegen mij (Aston Villa). Ik ben benieuwd hoe mijn spelertjes het ervan af gaan brengen zonder trainingskamp..

Ik hoop niet dat je teveel hebt gedronken gisteren? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...