Jump to content

Call Of Duty: Advanced Warfare


xCrazyShotgun

Recommended Posts

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    27

  • GuitarGuy666

    12

  • NickOwnage

    9

  • Votair

    9

Ondertussen al weer level 25 (halverwege dus, dacht ik?) en ja, het brengt wel weer die frustraties naar boven, maar hey dat hoort bij deze franchise.

Moet er wel bijzeggen dat ik de modus met die vliegpakken al achterwege heb gelaten. Degene die dat gevonden heeft moet zich echt een kogel door de kop schieten. Zo slecht dit. Gelukkig dat de classic modus er ook nog bij is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het ook prima zoals het was, maar ik vind het nieuwe ook leuk om te doen .

Aangezien ik nagenoeg alleen hardcore mode speel ben ik min of meer verbannen uit de classic mode :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Normaal alleen Domination eigenlijk. Aangezien je in die gamemode de beste controle hebt over de spawns als je met een team speelt. Jammer dat het in 2 rondes gespeeld wordt. Classic Domination vond ik toch het best. Niet tijdgebonden tot een puntenaantal van 200. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde gister met een maat van mij voor clan points en we stopte halverwege Level 9.

Start het spel zojuist op en er staat dat de clan momenteel Level 12 is terwijl ik 100% zeker weet dat niemand heeft doorgespeeld.

Naja, maakt eigenlijk niet zoveel uit want nu hebben wij een gele (clan)tag, maar zit nog steeds met een Wtf gevoel. :cab:

Btw, wat kan je met My Bank doen?

Aangezien ik daar 318 heb staan.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...