Niked Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Waarom moet je het persee met 4 mensen doen ik kan het in me eentje hoor als je mij ziet bij missies dan ga je je verbazen want ik ben zo goed ik ga nooit dood in een missie ja dat kan maar denk eens aan de ontsnapping vluchtwagen,plan maken,(volgens mij kan niemand ong 8 zakken met geld dragen en terwijl schieten) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Waarom moet je het persee met 4 mensen doen ik kan het in me eentje hoor als je mij ziet bij missies dan ga je je verbazen want ik ben zo goed ik ga nooit dood in een missie Kun je a.u.b. filmen dat jij straks een heist in je eentje doet? Wedden dat jij wel eens dood gaat? Waarom moet je jezelf zo groot voor doen op het internet? Reageren
taker1987 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Waarom moet je het persee met 4 mensen doen ik kan het in me eentje hoor als je mij ziet bij missies dan ga je je verbazen want ik ben zo goed ik ga nooit dood in een missie wees er trots op Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Waarom moet je het persee met 4 mensen doen ik kan het in me eentje hoor als je mij ziet bij missies dan ga je je verbazen want ik ben zo goed ik ga nooit dood in een missie Waarom met z'n vieren? Simpel, bij bijvoorbeeld 'n bankoverval heb je al gauw 2 personen nodig om de bankmedewerkers en klanten in bedwang te houden, een 3e persoon om de kluis te openen en 'n 4e die de vluchtauto bestuurt. Nu kun je zeggen dat je zelf ook die vluchtauto wel kunt besturen, maar ... je kunt niet tegelijkertijd in de lobby en de kluis zijn. Meerdere personen zijn dus altijd nodig, hoe goed je ook claimt te wezen, je kan nooit alles alleen. Reageren
joshua22 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Waarom moet je het persee met 4 mensen doen ik kan het in me eentje hoor als je mij ziet bij missies dan ga je je verbazen want ik ben zo goed ik ga nooit dood in een missie missie Hahahahaha ik moest zo hard lachen bij deze reactie. Hahahaha Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Waarom moet je het persee met 4 mensen doen ik kan het in me eentje hoor als je mij ziet bij missies dan ga je je verbazen want ik ben zo goed ik ga nooit dood in een missie missie Hahahahaha ik moest zo hard lachen bij deze reactie. Hahahaha Ik ook hoe hij dat zegt net zo`n 10 jarig kindje Reageren
super_senne Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Ik weet niet hoelang het nog gaat duren.Wat ik wel weet is dat ik er enorm veel zin in heb Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Lente duurt tot 21 Juni, dus ... voor die tijd zouden de Heists er moeten zijn. Ik verwacht zelf 'n maandje later dan de High Life update, de 10 Juni dus, maar dat is puur op gevoel en nergens op gebaseerd. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Lente duurt tot 21 Juni, dus ... voor die tijd zouden de Heists er moeten zijn. Ik verwacht zelf 'n maandje later dan de High Life update, de 10 Juni dus, maar dat is puur op gevoel en nergens op gebaseerd. Zou best kunnen. Het wordt iig weer een Dinsdag net zoals bij Beach Bum en Business. Alleen die maffia dlc kwam op een andere dag maar dat kwam omdat het Valentijnsdag was. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Heb ergens gehoord dat ie de 17e komt maar weet niet zeker Reageren
Niked Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Volgens mij niet dan hadden ze hadden ze het wel al aangekondigd (2 dagen nog voor de 17de dus is waat laat denk ik ) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Alle andere DLC's zijn ook op dinsdag gelanceerd, dus het zou me niets verbazen Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Heb ergens gehoord dat ie de 17e komt maar weet niet zeker ik had ook ergens gelezen dat die 17e kwam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.