Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic


ERRWINS

Recommended Posts

Kijk, zo had ik er nog niet over nagedacht. Nu geef ik je inderdaad gelijk.

Ik stel voor dat de deelnemers het topic volgen via de volgen knop en dat ze goed onthouden wanneer ze aan de beurt zijn. Dit kun je zien in de hoofd post ;)

Klopt, Dexist. Ik had inderdaad zo bedacht maar zo leek het me handiger en ben ik vergeten om de hoofd post aan te passen :$

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    72

  • Dexist

    27

  • Nyltje

    22

  • Niked

    21

Top Posters In This Topic

Het bouwt wel spanning op en daar draait het bij een spel/contest om :)

Ik vind dat #1 wel snel gaat, complimenten!

@Spacy, je hebt gelijk maar zo hoort het niet. Iedereen hoort gewoon aan de beurt te komen ;)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Moest het spel niet worden gespeeld volgens de tafel? Het tegendeel is bewezen.

Het spel gaat volgens de tafel en nu jij niet goed oplet, heb je een kaart onnodig openbaar gemaakt.

Let de volgende beter op in plaats van de wijsneus te zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de spelleider ben ik nu aan de beurt om een gerucht te verspreiden. Maar na mijn post hier is er blijkbaar iets gebeurt in reactie op het gerucht van Big Boss. Echter is er daarna iets aangepast denk ik, want ik kan het niet meer terughalen en heb het dus gemist. Wellicht kan ERRWINS als spelleider aangeven wat er is gebeurd, zodat iedereen hetzelfde voordeel heeft en niet enkel degenen die het gezien hebben? Dan zal ik daarna mijn gerucht plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Big Boss had een gerucht verspreid en in plaats van alle deelnemers bij langs te gaan besloot TheDutchWesley 3 beurten voor zijn beurt te gaan en het tegendeel te bewijzen. Aangezien Big Boss dan toch een kaart heeft gezien van zijn gerucht, gaan we verder met een nieuw gerucht ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, ik zie dit nu pas en wou echt dat ik het eerder gezien had. Als er voldoende animo is, is het dan mogelijk om een tweede spel naast het eerste spel te laten draaien? Of is het beter te wachten tot deze afgelopen is en dan een nieuwe te beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...