ERRWINS Geplaatst: 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2014 (bewerkt) Kijk, zo had ik er nog niet over nagedacht. Nu geef ik je inderdaad gelijk. Ik stel voor dat de deelnemers het topic volgen via de volgen knop en dat ze goed onthouden wanneer ze aan de beurt zijn. Dit kun je zien in de hoofd post Klopt, Dexist. Ik had inderdaad zo bedacht maar zo leek het me handiger en ben ik vergeten om de hoofd post aan te passen :$ Bewerkt: 12 mei 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 (bewerkt) Het is ergens wel jammer dat je tot je beurt moet wachten om te zeggen wat het antwoord is, kan je lang moeten wachten Bewerkt: 15 mei 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 (bewerkt) Het bouwt wel spanning op en daar draait het bij een spel/contest om Ik vind dat #1 wel snel gaat, complimenten! @Spacy, je hebt gelijk maar zo hoort het niet. Iedereen hoort gewoon aan de beurt te komen Bewerkt: 15 mei 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Moest het spel niet worden gespeeld volgens de tafel? Het tegendeel is bewezen. Het spel gaat volgens de tafel en nu jij niet goed oplet, heb je een kaart onnodig openbaar gemaakt. Let de volgende beter op in plaats van de wijsneus te zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Kan je in die 'tafel' afbeelding de personen doorstrepen die niet meer meedoen? Dat voorkomt bij mij (en anderen) verwarring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Iedereen doet nog mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Volgens de spelleider ben ik nu aan de beurt om een gerucht te verspreiden. Maar na mijn post hier is er blijkbaar iets gebeurt in reactie op het gerucht van Big Boss. Echter is er daarna iets aangepast denk ik, want ik kan het niet meer terughalen en heb het dus gemist. Wellicht kan ERRWINS als spelleider aangeven wat er is gebeurd, zodat iedereen hetzelfde voordeel heeft en niet enkel degenen die het gezien hebben? Dan zal ik daarna mijn gerucht plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Big Boss had een gerucht verspreid en in plaats van alle deelnemers bij langs te gaan besloot TheDutchWesley 3 beurten voor zijn beurt te gaan en het tegendeel te bewijzen. Aangezien Big Boss dan toch een kaart heeft gezien van zijn gerucht, gaan we verder met een nieuw gerucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Wauw, ik zie dit nu pas en wou echt dat ik het eerder gezien had. Als er voldoende animo is, is het dan mogelijk om een tweede spel naast het eerste spel te laten draaien? Of is het beter te wachten tot deze afgelopen is en dan een nieuwe te beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Er is al een 2 e, en die zit ook al vol en is al begonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Ohja, ik zie het. Nou, ERRWIN, tijd voor deel 3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Zodra allebei klaar zijn komt er zeker weten een deel 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Toch spijtig dat er deelnemers zijn die zo weinig online zijn, daardoor stagneert het spel toch wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Klopt maar ze hebben drie dagen om te reageren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 in 2 is het nu mijn beurt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.